© Zdeněk Kresa
						Informace a záběry Zdeňka Kresy.
								Informace a záběry Zdeňka Kresy.
								Zdeněk Kresa identifikoval vozidlo už včera. Potvrdil si VIN kódem, že se  jedná o Karosu B 732 ev.č. 401 (SPZ PMA 42-59), která byla z provozu v Plzni vyřazena 12/2011. Poslal BUSportálu dvě fotografie jednak ještě z provozu a  poté z května 2012, kdy se vůz objevil v dílnách DP, ale již bez ev.č., znaků města, BUSE panelů apod. 
							Protože jsme se včera spolu shodli na nevýrazném image určtě ne levné přestavby Autobusu Linky 2015, uveřejňujeme ještě na doplnění několik řešení propagačního designu sedmičkových Karos. Kromě fotografie Zdeňka Kresy jsme ještě dohledali propagační autobus Avon na astron.cz, čerstvý bratislavský kabriolet na pozri.sk a BUSportálové foto starého Safaribusu, který je již v rámci ZOO mimo provoz. Obecně čerstvých a kvalitních polepů či designových řešení Karos řady 7 asi moc nebude, tenhle typ postrádá stále ještě image veterána (nemá tedy půvab RTO či anglických doubledeckerů) a mezi autobusy obecně je to prostě starý typ autobusu, jehož přítomností ve vozovém parku se žádný dopravce moc nechlubí. Kromě možná jen dočasné absence půvabu veterána má totiž motor s nízkými ekologickými parametry a nic naplat je to ta "kouřící Karosa" (tento z roku 1990). Lze navíc předpokládat, že u PMDP si svoje odjezdila.
Autobus Linky 2015 - první představení speciální přestavby Karosy řady 7 v Plzni. Fotoreportáž
								© Zdeněk Kresa
								
								© Zdeněk Kresa
								
								
                
                
                
										Otokar bude v Turecku vyrábět Mercedes-Benz Conecto
									
										1 000 nových autobusů Credobus pro Maďarsko do roku 2027
									
										Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
									

                
                