Nízkopodlažní kloubová Trollino 18 budou vybaveny pohonným systémem Kiepe Electric. Foto Kiepe Electric
Milánský dopravce využil rámcovou smlouvu a objednal od Solaris další kloubová Trollino 18 s pohonem Kiepe Electric za 40 milionů Eur.
Milánský dopravce využil rámcovou smlouvu a objednal od Solaris další kloubová Trollino 18 s pohonem Kiepe Electric za 40 milionů Eur.
Azienda Trasporti Milanes (ATM Milano) rozšiřuje svůj vozový park MHD o 50 nových Trollino 18. Kontrakt má hodnotu téměř 40 milionů Eur. Objednávka vychází z rámcové smlouvy podepsané v roce 2018, na základě které už Solaris 30 trolejbusů ATM dodal. Nejde o jedinou smlouvu, kterou italský dopravce s polským výrobcem uzavřel, už v letech 2018 a 2019 přijelo do Milána 165 elektrických autobusů Solaris Urbino.
Nízkopodlažní kloubová Trollino 18 budou vybaveny pohonným systémem Kiepe Electric IMC500, stejně jako předchozí vozy. Kromě trakčních motorů o výkonu 160 kW budou ve vozech baterie o celkové kapacitě 45 kWh, které se bude dobíjet během jízdy z trolejového vedení a umožní autonomní dojezd až 15 km. Jedním z bezpečnostních prvnků bude průběžné monitorování elektrické izolace komponentů vysokonapěťových součástí podvozu, pokud budou zjištěny nesrovnalosti, systém automaticky spustí pantografy.
Kloubové trolejbusy s celkovou kapacitou 135 cestujících (31 sedících) budou vybaveny výkonnou klimatizací, kamerovým systémem složeným z 10 kamer a systémem počítání cestujících. Objednávka byla uzavřena v polovině listopadu 2021 a první Trollino dorazí do Itálie na konci roku 2022.
Partnerství mezi Solaris a ATM v Miláně začalo již v roce 2014. Od té doby sjelo z výrobní linky továrny v Bolechowu a vydalo se do Milána přes 300 vozidel, včetně asi 200 trolejbusů a e-busů. Italský dopravce se hodlá do konce roku 2030 zcela vzdát dieselových autobusů ve prospěch lokálně bezemisních vozidel.
Nízkopodlažní kloubová Trollino 18 budou vybaveny pohonným systémem Kiepe Electric IMC500, stejně jako předchozí vozy. Kromě trakčních motorů o výkonu 160 kW budou ve vozech baterie o celkové kapacitě 45 kWh, které se bude dobíjet během jízdy z trolejového vedení a umožní autonomní dojezd až 15 km. Jedním z bezpečnostních prvnků bude průběžné monitorování elektrické izolace komponentů vysokonapěťových součástí podvozu, pokud budou zjištěny nesrovnalosti, systém automaticky spustí pantografy.
Kloubové trolejbusy s celkovou kapacitou 135 cestujících (31 sedících) budou vybaveny výkonnou klimatizací, kamerovým systémem složeným z 10 kamer a systémem počítání cestujících. Objednávka byla uzavřena v polovině listopadu 2021 a první Trollino dorazí do Itálie na konci roku 2022.
Partnerství mezi Solaris a ATM v Miláně začalo již v roce 2014. Od té doby sjelo z výrobní linky továrny v Bolechowu a vydalo se do Milána přes 300 vozidel, včetně asi 200 trolejbusů a e-busů. Italský dopravce se hodlá do konce roku 2030 zcela vzdát dieselových autobusů ve prospěch lokálně bezemisních vozidel.
Trollino 18 pro Milán uveze 135 cestujících. Na baterii ujede až 15 km. Foto Kiepe Electric