Rozsáhlé výběrové řízení na nákup městských a meziměstských autobusů pro provoz v Aostě, Turíně, Bergamu, Brescii, Cremoně a Udine v Itálii je rozděleno na devět částí podle typů autobusů: kategorie I a II v délkách od 10,5 do 18 metrů. 104 autobusů bude elektrických bateriových, 112 s pohonem na CNG, 60 mild-hybridních dieselových a 40 s klasickým dieselovým motorem.
Rozsáhlé výběrové řízení na nákup městských a meziměstských autobusů pro provoz v Aostě, Turíně, Bergamu, Brescii, Cremoně a Udine v Itálii je rozděleno na devět částí podle typů autobusů: kategorie I a II v délkách od 10,5 do 18 metrů. 104 autobusů bude elektrických bateriových, 112 s pohonem na CNG, 60 mild-hybridních dieselových a 40 s klasickým dieselovým motorem.
Vítězové s nejvýhodnější nabídkou mají jistou objednávku 171 vozidel, 145 pak může Arriva zakoupit volitelně do roku 2029. Dodávky budou realizovány do 10 měsíců od objednání. Arriva požaduje plný servis vozidel po dobu 15 let. Předpokládaná hodnota činí celkem přibližně 124,8 milionu eur. Odhadonavé základní ceny se pohybují od 250 tisíc eur za mild-hybridní 10,5m autobus až po 800 tisíc eur za 18m dlouhý elektrický autobus (ceny ze zadávací dokumentace uvádíme pro zajímavost níže).

Iveco Bus vyrobí pro pařížskou metropolitní oblast až 4…
Budoucí systém BRT v Bari zajistí kloubové autobusy Karsan…
Hradecký dopravní podnik objednal od Škodovky deset…


