1. Fotopřehlídka na téma Crossway 2014 pro Evropu
2. Obrazem: Světová premiéra Mercedes-Benz CapaCity L 21 m
3. Opava: V rekonstruované odstavné hale stojí po roce první vozy
4. EvoBus na veletrhu CZECHBUS 2014 se značkami Setra a Mercedes-Benz
5. 8 nových autobusů SOR v barvách PID pro OAD Kolín
6. Iveco Crossway v zahraničí jako bibliobus v okolí německého Výmaru
7. Čtyří kloubová Trollina Metrostyle 18.75 m pro Esslingen
8. A ještě jednou Mikuláš - veteránský autobus v Třinci a trolejbus 'čtrnáctka'
9. Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
10. Propagace veřejné dopravy a ODISbus - součást evropského projektu
1. Fotopřehlídka na téma Crossway 2014 pro Evropu
2. Obrazem: Světová premiéra Mercedes-Benz CapaCity L 21 m
3. Opava: V rekonstruované odstavné hale stojí po roce první vozy
4. EvoBus na veletrhu CZECHBUS 2014 se značkami Setra a Mercedes-Benz
5. 8 nových autobusů SOR v barvách PID pro OAD Kolín
6. Iveco Crossway v zahraničí jako bibliobus v okolí německého Výmaru
7. Čtyří kloubová Trollina Metrostyle 18.75 m pro Esslingen
8. A ještě jednou Mikuláš - veteránský autobus v Třinci a trolejbus 'čtrnáctka'
9. Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
10. Propagace veřejné dopravy a ODISbus - součást evropského projektu
Vítejte v roce 2015. Díky za přízeň i ve svátečním období, kdy jsme se snažili, aby bylo pořád něco zajímavého. K prvnímu místu - jsme rádi i za autora, že právě tento pracně získaný materiál si našel tolik příznivců. Po pravdě, IVECO CR by mu mohlo poděkovat i nechat se co do mediálních výstupů inspirovat. Jinak je paleta první desítky velmi pestrá.
Už před Vánoci jsme zaznamenali 36 milionů otevřených stran od roku 2005, kdy byl spuštěn současný formát. V blízké době (náhodou přesně po 10 letech) chystáme po letech opatrný postupný facelift. Protože povaha BUSportálu je konzervativní, nebudeme nijak zasahovat do struktury, na kterou jste zvyklí. Zejména reklamní prostor považujeme za dostatečný. Z vlastní zkušenosti odjinud víme, jak jsou otravné všechny ty vyskakující a přejíždějící reklamy, které jsou čím dál mazaněji nastaveny co možností je zavřít. Nemáme ani motivaci supermarketů, které jen tak čas od času přeházejí zboží, abychom na místě, kde hledáme okurky, jsme našli třeba čočku a začali ji kvůli tomu asi kupovat. Jistě se nemohu považovat za reprezentativní vzorek, ale co nemám ráda sama, nebudu dělat jiným.
Dagmar Braunová


TOP BUSportálu listopad 2014
(V žebříčku až na vyjímky bodují původní informace, fotografie a přímo adresované tiskové zprávy, které autorsky upravujeme a doplňujeme. Občasný monitorink, který tvoří stále menší podíl, je jen potvrzením toho, že nemůžeme všechno vědět nebo i uveřejnit první. TOP je setříděn sestupně, zahrnujeme do něj okolo padesáti nejvíce navštěvovaných materiálů, dolní hranicí bývá zpravidla 300-400 přístupů. Nejvýše umístěné materiály mají okolo 2000 návštěv. Na měsíční sledování "doplácejí" materiály z konce měsíce. V žebříčku se objevují i velmi staré materiály, většinou v souvislosti s tím, jak se objeví odkazy na ně na nějakých diskusních serverech.)