Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál

z roku 1951 v detailech. Renovovaných historických osobních přívěsů přibývá. Opraveno.
z roku 1951 v detailech. Renovovaných historických osobních přívěsů přibývá. Opraveno.
Renovované historické vlečňáky české výroby pomalinku přibývají, klasické přívěsy ve stylu RTO jsou z historických důvodů socialistické dělby práce výrobky polského karosáře Jelcz. Od "Sodomky" či následně zestátněné Karosy pak potkáváme např. vlek B40 TMB Brno, v Plzni máme tedy novou D4 a v finišuje bílanská DM 4.
Vlek ČSAD autobusy Plzeň Karosa D4 se představil
... a další odkazy

Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
Komunikace průvodčího s řidičem © BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál
Nově rekonstruovaný vlečný vůz Karosa D 4 ČSAD autobusy Plzeň
© BUSportál