Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál

v interiérové úpravě pro město procházel testováním s osvědčenými plastovými cestujícími.
v interiérové úpravě pro město procházel testováním s osvědčenými plastovými cestujícími.
Ke krátkým "sorkám" je třeba zdůraznit, že v porovnání s jinými v současnosti nabízenými malokapacitními autobusy, které jsou stavěny na nákladních - dodávkových podvozcích a z toho pak vyplývají jak jízdní vlastnosti, tak i řešení nízopodlažních vstupů nezřídka v zadní části, jedná se u SOR i při této délce o klasický autobus. Záběry pořídila redakce BUSportálu 24.3. v Libchavách. Materiály z návštěvy SOR uveřejňujeme postupně.
Z Libchav do Sokolova: Záběry autobusu SOR C 10.5 v novém faceliftu
Na návštěvě ve společnosti SOR Libchavy - něco od CNG

BUSmonitor: Společnost SOR Libchavy prodá autobusy polskému městu Raciborz

Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál
Na návštěvě v SOR Libchavy: Krátký částečně nízkopodlažní SOR 8.5 m pro Raciborz
© BUSportál