Volvo Buses vyhrálo cenu Digital Communications Award 2018
Video ke kampani k novým elektrickým autobusům Volvo 7900. V hlavní roli Nathalie Cuti a e-bus Volvo.

Kampaň "Light the Lights" k uvedení nových elektrických autobusů Volvo slaví úspěch po celém světě. Cenu získala v silné konkurenci 700 příspěvků na sociálních sítích.
Kampaň "Light the Lights" k uvedení nových elektrických autobusů Volvo slaví úspěch po celém světě. Cenu získala v silné konkurenci 700 příspěvků na sociálních sítích.
Ve velké konkurenci nejvýznamnějších evropských společností získalo Volvo Buses první místo v kategorii produktových kampaní v prestižní soutěži Digital Communications Award 2018. Volvo soutěžilo s kampaní "Light the Lights" spuštěné při uvedení nového elektrického autobusu Volvo 7900 Electric.

Tuto mezinárodní soutěž o nejlepší inovativní komunikaci v digitálních sítích pořádá Univerzita aplikovaných věd Quadriga v Berlíně od roku 2011. V Berlíně byla Volvu také na slavnostním ceremoniálu 28. září cena předána.

Kampaň Volvo byla postavena na příběhu neznámé umělkyně z Göteborgu, kterou představuje Nathalie Cuti. V klipu zpívá vlastní píseň "Light the Lights". Video se stalo populární na několika digitálních sítích, jako jsou Facebook, YouTube a Spotify. Po pouhých dvou týdnech ho shlédlo víc než 3,5 milionu lidí. Tento úspěch se následně projevil i v místním a globálním tisku, kdy Volvo i Nathalie sklidili velkou chválu a píseň se stala součástí úspěchu elektrických autobusů Volvo. Celkově jich Volvo prodalo už více než 4 000.

Klip jsme pochválili i na našem portále a gratulujeme k úspěchu.


Zdroj: Volvo


Volvo Buses vyhrálo cenu Digital Communications Award 2018
Volvo Buses vyhrálo cenu Digital Communications Award 2018