Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily

EURO 6 použitých slovenským a českým karosářem. Záběry vozů IVECO Daily Tourys, First Rošero-P a SKD Stratos na veletrhu Czechbus 2014.
EURO 6 použitých slovenským a českým karosářem. Záběry vozů IVECO Daily Tourys, First Rošero-P a SKD Stratos na veletrhu Czechbus 2014.
Výrobci nazývají produkt Nové Daily Minibus (DMB). Vzhledem ke aktegorizaci v ČR je to poněkud zavádějící a jedná se i o midibusy. Nový model je výsledkem velkého konstrukčního projektu, jehož cílem byla kromě splnění emisní normy Euro VI také nabídka inovovaného produktu. Celý výrobní proces byl optimalizován díky novým metodám a kontrolním systémům, které se promítly především do výrobní linky v závodě v italské Suzzaře, kde je DMB vyráběn.

Nová generace DMB nabízí všechny výhody Nové Daily, včetně architektury, nového spektra delších rozvorů, nového designu interiéru a exteriéru a nového sedadla pro řidiče s ergonomickou palubní deskou, a to ve čtyřech různých modelech pro čtyři hlavní typy dopravy: model meziměstský, turistický, městský a model pro školní dopravu. DMB je k dispozici ve verzích: zájezdový Tourys (snímky), univerzální linkový/školní Line, městský Citys (i na CNG) a školní Pop pro italský trh.

DMB je vybaven bezpečnostní systémy, jako ESP (Elektronický stabilizační systém) a LDWS (bezpečnostní systém, který zabraňuje bezděčnému vybočení z pruhu na dálnici). Nižší poloha nového sedadla pro řidiče a menší volant usnadňuje a zpříjemňuje ovládání vozu. Nové, moderní interiéry mají vylepšené ovládání klimatizace a ventilace. Zdokonalený systém pneumatického odpružení zaručuje pohodlnější jízdu.

Mezi nejdůležitější novinky v rámci nabídky patří 6,1- tunová verze s rozvorem prodlouženým na 4.100 mm, která pojme až 22 cestujících plus řidiče a turistického průvodce. Nový model nabízí také o 30 % více prostoru v části pro zavazadla, než nabízel předchůdce.
Vůz Daily Minibus vystavený na Czechbusu jbyl model 60C17 Tourys s rozvorem 4.100 mm (délka vozu je 7,5 m) a celkovou hmotností vozidla 6,1 tuny. Vůz je vybaven motorem F1C 3,0 l o výkonu 170 HP, zadním pneumatickým odpružením, automatickou klimatizací, okny s tónovaným dvojitým sklem, 19 sklápěcími sedadly + sedadlem pro průvodce, s individuálním LED osvětlením a výdechy klimatizace pro každé sedadlo, audio/video systémem s DVD přehrávačem a 17“ LCD monitorem a zadním prostorem na zavazadla o objemu 2,5 m3.
Z TZ Iveco Bus
Obrazem se věnujeme Tourysu záběry výrobce i vlastním. Na osvědčených podvozcích Daily staví malokapacitní vozy s nejrůznějším zaměřením nástavbáři napříč Evropou. V ČR jsou oblíbené vozy First slovenského nástavbáře Rošero-P ze Spišské Nové Vsi (prodejcem je ZLINER) a v tradici nástaveb na Daily pokračuje i SKD Stratos. Malokapacitní vozy obou výrobců na veletrhu Czechbus najdete na dalších záběrech.
CZECHBUS 2014: Souhrn odkazů

Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. Foto Iveco Bus
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. © BUSportál
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. Foto Iveco Bus
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. Foto Iveco Bus
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. Foto Iveco Bus
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Daily Tourys. Foto Iveco Bus
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
Rošero-P First. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
© Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © Jindřich Šedivý
Iveco Daily podrobněji. Záběry výrobce a variace na téma podvozků Iveco Daily
SKD Stratos. © Jindřich Šedivý