Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál

cestující na Berounsku.
cestující na Berounsku.
Autobus si mohli prohlédnout návštěvníci DOD v areálu PROBO BUS a PT REAL v Králově Dvoře. Zřejmě první prototyp klasického Crosswaye jsme poprvé na BUSportálu představili v mírném maskování zadní části a ještě s nápisem Irisbus při testování v okolí Vysokého Mýta v květnu 2013.

V PROBO BUS pak se jednalo o typ Low Entry opět s kombinací nové zadní části s názvem IVECO už bez Irisbus (předpokládáme osazení motorem EURO 6) ve spojení s klasickou přední částí, kde zcela jistě u kompletně nového vozu delfína nahradí opět IVECO. Nevíme, kolik vozidel Crossway s tímto mezidesignem bylo a bude vyrobeno, čím méně, tím budou do budoucna sběratelsky zajímavější.

Představení kompletně nového Crosswaye/Crosswaye LE očekáváme na veletrhu Busworld 2013 v Belgii.
Dagmar Braunová

Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál
Autobus Crossway LE EURO 6 s novou zádí vozí jako testovací vůz
© BUSportál