BUSportál s opravdovým potěšením zaznamenává v roce 2014 přes 33 milionů otevřených stran od roku 2005, kdy byl spuštěn současný formát. BUSportál chce být i nadále rychlý, kvalitní, spolehlivý, atraktivní a objektivní a také, aby vůbec mohl existovat, obchodně úspěšný.

Třeba i místě Vašeho prokliku mohla být Vaše webová prezentace přes banner dodaný Vámi nebo zhotovený grafikem BUSportálu.

Rubrika "O nás" je úmyslně ponechána bez jediného reklamního banneru s jedinou vyjímkou a bez jediného odkazu. Sami vidíte, jak je vlastně "chudá".
Reklama na BUSportálu není "nutné zlo". Je to grafická a informační součást webu, která ho obohacuje a zároveň umožňuje jeho existenci. Čtenáři BUSportálu nemají důvod zobrazování reklamy omezovat. Pokud je v článcích proklik, je vždy "k věci". Objem bannerových reklam je konstantní a přes volný prostor obrazovky nechystáme jeho plošné rozšíření. Nikdy Vás nepřivítáme reklamním bannerem překrývajícím článek.
Inzerent na BUSportálu vyjadřuje webu svoji důvěru a podporu a zároveň čerpá všechny výhody cílené propagace.
Je možné, že reklamu až tak nepotřebujete. Umístění Vašeho banneru i jen za symbolickou cenu může být i vyjádřením uznání BUSportálu za kvalitu, šíři a rychlost poskytovaných informací.

Uvažujete o internetové prezentaci na BUSportálu? Pak si přečtěte jak faktické údaje, tak naše argumenty pro takové rozhodnutí. Najdeme řešení od stokorun po tisíce za měsíc podle možností a přání.
  • 1000 - 2000 unikátních návštěv po celý týden včetně víkendů s 4 - 5000 otevřenými stranami
  • Jasná cílová skupina, kterou oslovíte: cestující, dopravci, instituce (MD, KÚ...) a příznivci autobusů. Návštěvy dopravců jsou identifikované jak doménovými adresami, tak zájmem o materiály, které jsou dopravcům určeny, reakcemi a spoluprací dopravců.
  • Mediální spolupráce s novinami ADSSF Dopravák, kde má BUSportál stálou upoutávkou na 1.straně a prezentace dopravních asociací ADSSF a ADSSS
  • Celosvětová tendence posilování pozice reklamy na internetu na úkor tištěné reklamy je potvrzena statisticky. Také Vás reklama na BUSportálu vyjde levněji než na křídovém či jiném papíře a je trvalejší.
  • Máte k dispozici přehled o počtu impresí i prokliků Vaší prezentace.
  • Nejste-li si jisti inspirující funkcí reklamy, nezapomeňte na funkci ujišťující - i ten, kdo si už zvolil, si zaslouží být ujišťován v tom, že dobře.
  • Nástrojem reklamy je prvotně banner s proklikem na Vaši prezentaci, jako bonus pak P.R. článek, rozhovor či reportáž.
Zatelefonujte nebo mailujte a domluvíme nejúčinnější spolupráci podle finančních prostředků, které jste ochotni či schopni investovat. Připravíme pro vás nabídku tak, abyste oslovili přesně ty, které potřebujete, za cenu, kterou akceptujete.

Pokud se pro prezentaci rozhodnete, doporučujeme přímé partnerství bez zprostředkovatelských agentur, které zvyšují cenu inzerce. Chceme mít reklamy jasné, kontextové a s partnery, kteří jsou s námi v kontaktu. Pak můžeme zajistit i další služby - reportáže, fotografie, PR články a nezanedbatelné odborné "kuloárové" konzultace - vše jako bonus k umístění banneru. Zbylá neprodaná místa věnujeme užitečným výměnám či "dobrým činům".
Redakce BUSportálu Dagmar Braunová , tel. 603 177 529 e-mail:
braunova@svt.cz

BUSportál velice těší, že jeho strany byly vybrány v roce 2010 Národní knihovnou ČR k uchování do budoucna. V roce 2011 jsme oslavili 10 let trvání BUSportálu:
10 let BUSportálu - rok za rokem: první část
10 let BUSportálu - rok za rokem: druhá část