© BUSportál
třínápravový Sprinter 77, Tourismo a Integro. Také zčásti "česká" expozice.
třínápravový Sprinter 77, Tourismo a Integro. Také zčásti "česká" expozice.
V centru expozice byl autokar Travego Edition 1, první zájezdový autobus splňující emisní limit Euro VI s novým motorem BlueEfficiency Power, novou převodovkou, z toho vycházejícími novými parametry výkonu a spotřeby, novou kabinou řidiče a novými bezpečnostními prvky. Předpokládáme, že se tak, jak je u Mercedes-Benz zvykem, s autokarem v budoucnu seznámíme podrobněji podobně jako s novým Citarem, o kterém bylo na BUSportálu už napsáno mnoho a ještě nám něco zbývá.
Tourismo je vyráběno ve speciální edici k připomenutí 125 let inovací na téma značky Mercedes-Benz. Třínápravový nízkopodlažní Sprinter 77, představený poprvé na IAA v Hannoveru, již zahájil dodávky zákazníkům. Expozici doplnilo linkové Integro. Mnoho vozů bylo k vidění v exteriérech včetně kloubového hybridu Citaro ještě stávající generace. V této části Evropy nenacházíme jako exponáty Conecto ani Intouro, určené pro skromnější zákazníky.
Je třeba připomenout, že: Autobusy Mercedes-Benz a Setra se částečně vyrábějí i v českém Holýšově Další značku EvoBusu - Setru - představíme hned v následujícím materiálu.
Je třeba připomenout, že: Autobusy Mercedes-Benz a Setra se částečně vyrábějí i v českém Holýšově Další značku EvoBusu - Setru - představíme hned v následujícím materiálu.
BUSWORLD 2011 na BUSportálu - přehled materálů
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál