Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
Bristol JJW built 1934 original owner Bristol Tramways, Bristol K5G, built in 1941 and also new to Bristol Tramways, and yet another former Bristol Tramways bus, a Bristol KSW6 © Duncan Payne

16.5.2010 objektivem Duncana Payna ze Sheffieldu.
16.5.2010 objektivem Duncana Payna ze Sheffieldu.
David Griffiths k záběrům z typického deštivého anglického rána uvádí: "Bristol je město na západě Anglie. Dopravce se zde jmenoval nejprve Bristol Tramways a po druhé světové válce pak Bristol Omnibus. Bristolské autobusy byly vyrobeny v Bristol Engineering, kde se také vyráběly letecké motory."
V zatím neúspěšné snaze zveřejnit avizované a nezpracované starší materiály v konfrontaci s přísunem nových uveřejňujeme záběry Bristol Harbourside Rally i s vědomím, že dlužíme např. ještě záběry z muzea v Cobhamu. Děkujeme za neutuchající spolupráci Davidu Griffithsovi, se kterým se těšíme na osobní setkání v sobotu v Lešanech. Pokud nežertoval, což asi ano, mohl by mít tento šarmantní gentleman zralého věku pro identifikaci v klopě červený karafiát. V Lešanech budete moci v rámci přehlídky vojenských veteránů tradičně potkat i Radko Mandu z Volvo Bus Corporation s jeho tančíkem. Redakce BUSportálu se drží momentálního zdravotního rebrandingu, takže se orientujte podle modrých záblesků na hlavě.
Doufáme, že jsme popisky přiřadili správně, v rámci internacionalizace BUSportálu a časové tísně jsou nepřeložené, opravy překlepů dle možností.

Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
A Bristol LH luxury coach new in April 1979 to the National Bus Companies Western National © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
A Bristol LHS service bus built in 1972 restored to the colours of its second owner Devon General. Owned by Terry Bennett © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
A beautifully restored AEC Reliance with Harrington 43 seat coach bodywork which was built in 1964 to a private coach company in Newquay Devon. © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
A Leyland Leopard in unrestored original condition was new to Isllwyn Borough Transport in South Wales is owned by Mark Bennett. This municipal bus company was recently bought by Stagecoach Plc. © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
A long way from home was this 1973 built Leyland Atlantean new to Greater Glasgow Passenger Transport Executive and on the right a similar bus built in 1980 for the Tyne & Wear Passenger Transport Executive (PTE)© Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
The very first low floor double decker bus in Britain was this DAF DB250 with Optare body new to A-Bus of Bristol in 1997 © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
This Bristol RELL6L was one of 300 long service buses delivered in 1973 to Bristol Omnibus and now preserved by A-Bus of Bristol owner Alan Peters © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
The Bedford OB was the most popular small coach in the immediate years after World War II. This example has spent all its life in Bristol being new in 1949 to a local college and now preserved by the Bristol Vintage Vehicle Group © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
Known with some affection as the ''Queen Mary'' type, this is a Bristol LWL coach built in 1951 and new to local operator Bristol Greyhound © Duncan Payne
Ze světa britských autobusových oldtimerů: Vozidla z Bristol Harbourside Rally
Nový autobus na závěr: A Optare Solo M880 (Cummins Euro 3) Slimline motor with Optare 28 seat bus body built in 2005 and owned by local bus company Citistar Travel © Duncan Payne