BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh

Nemalé prostředky investují i do prezentací na veletrzích. BYD, Yutong, Golden Dragon, King Long, Higer.
Nemalé prostředky investují i do prezentací na veletrzích. BYD, Yutong, Golden Dragon, King Long, Higer.
V českém prostředí je snad nejznámější díky svým aktivitám společnost Yutong, evropské ambice má King Long a jak je patrno ze záběrů i Golden Dragon. Značka Yutong vystavovala dva autokary z provozu prostřednictvím svého zástupce pro severní Evropu, elektrobus byl přítomen pouze na plakátu. Velký zájem vzbudil 12m elektrobus BYD, ke kterému se patrně v budoucnosti vrátíme podrobněji, deklarováno bylo jeho budoucí testování v evropských městech. Zvláštní kapitolou je nástavbář Higer a jeho spolupráce se Scanií. Obecně je známo, že karosuje pro Scanii vozy z projektu Scanie Touring, jako poslední záběry však uvádíme nám neznámý "Safecar", který má také označení odkazující jak na Scanii, tak na Higer. Dle všeho jde o školní autobus ve Francii (byl i na výstavě Autocar Expo v Nice).
BUSWORLD 2011 na BUSportálu - přehled materiálů

BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
Elektrobus BYD © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
Elektrobus BYD © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
Yutong © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
Golden Dragon © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
Golden Dragon © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
King Long © BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Čínští karosáři se trpělivě snaží proniknout na evropský trh
© BUSportál