Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Sofie No. 1 © BUSportál

spolu s druhou "Bredou". První stříbrný trolejbus do Říma v ulicích Plzně v režimu sériového hybridu.
spolu s druhou "Bredou". První stříbrný trolejbus do Říma v ulicích Plzně v režimu sériového hybridu.
Po nedávém pohledu na karosérie Solaris pro budoucí trolejbus v Bolechowě jsme mohli zachytit dostavbu tohoto trolejbusu v hale Škoda Electric spolu s druhým trolejbusem v karosérii BredaMenarinibus Avancity pro Řím. Venku pak je připravena další "Sofie" a první "Breda" se zrovna vydává do ulic v režimu "sériového hybridu" se staženými sběrači. Protože jsme měli část cesty společnou, musíme opravdu ocenit svižnost velikého vozidla, které evidentně bez větší námahy svištělo nejmenovanou rychlostí před námi (Dieselgenerátor: Lechmotoren, 175 kW - motor MAN, emisní norma EURO 5).

Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Sofie No. 1 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Sofie No. 2 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 2 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 1 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 1 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 2 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 2 © BUSportál
Trolejbusy ze Škody Electric: První Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii v hale
Řím No. 2 © BUSportál