Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150

Na stejném podvozku se vyráběly a dosud vyrábějí jak nákladní, tak i osobní užitkové vozy.
Na stejném podvozku se vyráběly a dosud vyrábějí jak nákladní, tak i osobní užitkové vozy.
V současnosti jsou autobusové podvozky vyráběny převážně cíleně pro autobusy, na nákladních podvozcích nalezneme spíše midibusy (podvozek Mercedes-Benz Atego, Avia), ale nebývalo tomu tak. I proto zejména ve veteránské oblasti na BUSportálu dáváme nákladním automobilům prostor. Při listování záběry ze srpnové přehlídky Zlatý bažant redakci zaujaly dva příbuzné vozy - Praga A 150, valníček ČSAP Nymburk a autobus Emila Příhody z Muzea Praga (těchto autobusů bylo vyrobeno 10 kusů pro Barrandovské ateliéry). Nezbývá než obdivovat 77letého Emila Příhodu a jeho vůz, neboť po ose přijel ze Zbuzan, absolvoval celou jízdu a dopravil se do hájenky v Loučeni. Vše s veselou tříčlennou posádkou Zoufalý, Beneš, Novák (autor posledních dvou záběrů - výběr z fotografií ještě přïpravujeme).
Zlatý bažant 2009: Souhrn odkazů.

Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Foto Pavel Novák.
Zlatý bažant 2009  VI. : Věrní sourozenci Praga A 150
Foto Pavel Novák.