Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře

jsme dostali několik fotografií na téma autobusů z Vysokého Mýta, převážně zajímavých prototypů od roku 1947 do roku 1968.
jsme dostali několik fotografií na téma autobusů z Vysokého Mýta, převážně zajímavých prototypů od roku 1947 do roku 1968.
Potěšil nás zejména přístup čtenáře Jiřího Erbena, který po objevení rubriky Veteráni na BUSportálu probíral postupně všechny materiály, dokud neusnul vyčerpáním. Materiál Variace na Škoda 706 RO. mu byl inspirací a tak můžeme uveřejnit barevnou verzi zde uveřejněného prototypu Škoda 706 RO-ROH z roku 1955, prototyp (karoserie) Škoda 706 RO Pullman z roku 1947 ještě od od Sodomky, prototyp ŠM 11 na rámovém podvozku LIAZ z roku 1967 (měla to být jakási náhrada za RTO, aby autobus mohl vozit vleky), IV. prototyp Karosa SB v dálkovém provedení a prototyp Karosa ŠD 11 2050 (také měl označení Karosa ŠD 11 Super Lux) z roku 1968 na spanilé jízdě ve Francii, kde v NICE získal velké ocenění.
Za konečnou identifikaci autobusů děkujeme Martinu Harákovi, který je měl zařazené hned - BUSportál by to v jeho Encyklopediích hledal podstatně déle.

Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře
Prototyp od Sodomky (karoserie) Škoda 706 RO Pullman z roku 1947.
Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře
Prototyp Škoda 706 RO-ROH z roku 1955.
Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře
IV. prototyp Karosa SB v dálkovém provedení.
Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře
Karosa ŠD 11 Super Lux z roku 1968.
Internetové médium - to je radost z komunikace. Od nového čtenáře
Prototyp ŠM 11 na rámovém podvozku LIAZ z roku 1967.