V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
Představené autobusy v rámci TK: SOR C12, SOR NB 18, Irisbus Evadys a Karosa řady 9 - cyklobus/skibus.

Dopravce zatím nepromítne zvýšenou cenu nafty do jízdného. Krajský úřad hledá řešení pro udržení stabilních cen.
Reklama
Dopravce zatím nepromítne zvýšenou cenu nafty do jízdného. Krajský úřad hledá řešení pro udržení stabilních cen.
Zvýšené náklady pozastavují některé nikoli zásadní investice největšího dopravce v Plzeňském kraji. Nadále se počítá s úpravami plzeňského a klatovského autobusového nádraží. Jízdní řády označil ředitel ČSAD autobusy Plzeň Miroslav Hucl za stabilizované s drobnými úpravami - např. posuny odjezdů jako vstřícnost zaměstnavateli ve Šťáhlavech, nahrazení části zrušené linky jiného dopravce na Stříbrsku a omezení linky na hranici s Jihočeským krajem. Dalších 7 linek je zařazeno do IDS a v jednání je celokrajová čipová Plzeňská karta.

Kromě základní dopravní obslužnosti společnost zajišťuje ve velkém objemu zvláštní linkovou dopravu a v současné době i výluky. Situace na železnici v kraj je v současnosti taková, že zakázky ČD na tzv. výluky jsou natolik intenzivní, že ČSAD autobusy Plzeň musí zejména zájezdovou dopravu řešit zadáním jiným dopravcům.

V oblasti turistiky se rozvíjí doprava cyklobusy - ten, který směřuje k zájezdové dopravě (přestavěná Karosa) byl k nahlédnutí. Autobus je rozdělen na zadní část s bicykly a přední pro cestující oddělenou odhlučněnou přepážkou. I letos pokračují výlety historickými autobusy po památkách Plzeňska.

Společnost představila v rámci obnovy vozového parku nový autokar Irisbus Evadys a autobus SOR C 12. Na měsíc si společnost ČSAD autobusy Plzeň zapůjčila nízkopodlažní kloubový autobus SOR NB 18. V současnosti neexistuje v Česku výrobce linkových kloubových autobusů, které ČSAD autobusy Plzeň využívají. V rámci obnovy vozového parku zakoupí společnost letos asi 30 autobusů (loni 50) - polovinu od Iveco CR a polovinu od SOR Libchavy. Standardem nových autobusů je nadále vybavení klimatizací, nové autobusy mají dvojité zasklení zamezující rosení a na přáni řidičů a zejména řidiček i vyhřívané sedadlo řidiče.

Zájem zpravodaje TV NOVA na TK se upřel právě na řidičky. Podle informace ředitele ČSAD autobusy Plzeň Miroslava Hucla jich v současnosti společnost zaměstnává již 9.
Do ČSAD autobusy Plzeň se ještě v nejbližší době podíváme - pro návštěvy z řad škol a odborníků je připravena expozice veteránů, ke které přibude v nejbližší době kuriozita, čínský autobus Pudong.

(BUSportál bývá čas od času upozorňován na to, že společnosti ČSAD autobusy Plzeň a.s. věnuje velkou pozornost. Odhlédneme-li od toho, že redakce sídlí v Plzni a ČSAD n.p. a s.p. bylo kdysi zaměstnavatelem redaktorky, je faktem, že dopravce s médii komunikuje a iniciativně informace poskytuje. Tytéž možnosti nabízíme průběžně všem českým dopravcům. ZDARMA. Je to jen na nich.)

V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
Ředitel ČSAD autobusy Plzeň Miroslav Hucl u cyklobusu.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
Zapůjčený prototyp SOR NB 18.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
V ČSAD autobusy Plzeň pravidelně informují nejen o novinkách.
Autokar Irisbus Evadys.