Ocenění společnosti Mobilboard na veletrhu Reklama&Polygraf 2008 v Praze.

Nové trendy v dopravním outdooru - digitalizace a interaktivita.
Nové trendy v dopravním outdooru - digitalizace a interaktivita.
MOBILBOARD vystoupil v rámci doprovodného programu veletrhu Reklama&Polygraf 19.3.2008 v Praze -Holešovicích s prezentací na téma
Návštěvníci se mohli seznámit s novými trendy v dopravním outdooru, postupující digitalizací a interaktivním projektem, jako je Bluetooth ve vozech MHD. Tento projekt jako první uvádí MOBILBOARD na trh v podobě spuštění BlueCastingové sítě v rámci MHD několika měst Česka a také Slovenska. Zajímavé byly ukázky a Case Study z pilotních kampaní využívající formát Mobilboard a Bluetooth zařízení. Zajímavým oživením pro posluchače byla možnost příjmutí mobilního obsahu do svého telefonu v průběhu prezentace.

Úspěšnou prezentaci završil MOBILBOARD při vyhlášení výsledků doprovodné soutěže veletrhu o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2007 – Duhový paprsek, kde získal hned několik ocenění. V kategorii Mobilní reklama získal ocenění za nominace na short list – za realizace Nescafé Classic, Škoda – New Fabia, Coca Cola vánoční.D ále bylo na večeru signmakingu Mobilboardu předána zvláštní Cena České marketingové společnosti za kreativní marketingové pojetí venkovní reklamy za realizaci Coca Cola vánoční.
Tisková zpráva MOBILBOARD

Ocenění společnosti Mobilboard na veletrhu Reklama&Polygraf 2008 v Praze.
Ocenění společnosti Mobilboard na veletrhu Reklama&Polygraf 2008 v Praze.