Mobilboard byl úspěšný na veletrhu Reklama & Polygraph
''Need for speed''

V rámci veletrhu Reklama & Polygraph konaného 28.-30..3. v Praze Holešovicích proběhlo vyhodnocení soutěže Duhový paprsek za nejlepší a nejzajímavější práce v oboru signmakingu za rok 2006.
V rámci veletrhu Reklama & Polygraph konaného 28.-30..3. v Praze Holešovicích proběhlo vyhodnocení soutěže Duhový paprsek za nejlepší a nejzajímavější práce v oboru signmakingu za rok 2006.
Obě přihlášené práce společnosti MOBILBOARD "Cyklobus/Skibus" a "Need for speed" se dostaly na short list pěti nejlepších realizací v kategorii Mobilní reklama.  V rámci večera signmakingu 29.3. v klubu Retro Music Hall bylo zástupcům MOBILBOARDU při vyhlášení výsledků předáno ocenění. "Děkujeme našim zadavatelům za možnost realizovat další zajímavé projekty, " oceňuje zájem zákazníků o kvalitní grafické polepy autobusů Radmila Pospíšilová ze zlínské společnosti MOBILBOARD.

Redakce BUSportálu navštívila na veletrhu prezentaci společnosti MOBILBOARD na téma "Nové metody výzkumu efektivity reklamy na dopravních prostředcích". Ve spolupráci s GFK zde představila společnost MOBILBOARD metodu kvalitativního výzkumu - Eye-tracking, stopování dráhy zraku pomocí oční kamery. K tomuto zajímavému tématu se v budoucnu ještě vrátíme. Nicméně už teď lze jen konstatovat, že marketinkový polep busportálové Fabie je opravdu velmi účinný - prakticky i podle vědeckého zkoumání. Grafický návrh české redakce aplikovala na osobní vůz i slovenská pobočka ČSAD SVT Praha - SVT Slovakia.

Na BUSportálu vyšlo:

Atraktivní nové polepy na CYKLOBUSECH/SKIBUSECH


Mobilboard byl úspěšný na veletrhu Reklama & Polygraph
''Cyklobus/Skibus''
Mobilboard byl úspěšný na veletrhu Reklama & Polygraph
Mobilboard byl úspěšný na veletrhu Reklama & Polygraph
Radmila Pospíšilová - po prezentaci na veletrhu Reklama & Polygraph.