Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.

Na rozdíl od Š 706 RTO se jich zachovaly pouze jednotlivé kusy. Ladislav Tetera z Kroměříže zachraňuje jednoho z nich. Výchozí a momentální stav populárního autobusu. Další fotografie dokumentují postup prací.
Na rozdíl od Š 706 RTO se jich zachovaly pouze jednotlivé kusy. Ladislav Tetera z Kroměříže zachraňuje jednoho z nich. Výchozí a momentální stav populárního autobusu. Další fotografie dokumentují postup prací.
Autobus by mohl být poprvé na veřejnosti představen 26.5.2007 v Lešanech. BUSportál děkuje za první snímky nově se rodícího autobusového veterána Š 706 RO, kterého z původního neradostného stavu obnovuje majitel precizně zrenovovaných autobusů a užitkových nákladních vozidel Ladislav Tetera z Kroměříže, velký znalec veškerých detailů na různých typech vozidel. "Unikátní na tomto autobuse je palubní deska, která je zcela odlišná od těch, jaké znají milovníci starých autobusů již na zrenovovaných či připravovaných "eróčkách", " říká přítel Ladislava Tetery Alois Koutek, další milovník i majitel motorových veteránů. Jeho autobusy jsou v Lešanech k vidění pravidelně.

Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.
Každý zachráněný autobusový veterán Š 706 RO  vzbuzuje velké nadšení.