... a naopak, kam se ubírat prozatím nemíní, ačkoliv je to zřejmě reklamní trhák.
... a naopak, kam se ubírat prozatím nemíní, ačkoliv je to zřejmě reklamní trhák.
Z Hospodářských novin 25.1.2006 - "INTERNETOVÁ REKLAMA - Speciální reklama posiluje" citujeme:
"Inzerenti stále častěji využívají takzvané kontextové reklamy na internetu. V Česku přitom tato forma propagace funguje zatím zhruba jeden rok. Kontextová reklama se zobrazuje na základě obsahu konkrétních stránek, a tím míří na specifické klienty. Takto se například na stránkách o automobilech objeví reklama autobazaru, odkaz na inzerenta však může nabízet i jediné zvýrazněné slovo v článku. "
Takže v první části citace BUSportál evidentně předběhl dobu o dva roky. Sice jsem nevěděla, že se jedná o kontextovou reklamu, ale nazývala jsem to čistota stylu, případně charakter webu. To, když jsem argumentovala pro BUSportál u inzerentů s kontextem a naopak odmítala inzerci bez kontextu (reklamu na počítače, kasina i koneckonců přímý prodej letenek, který se mi na silničně dopravních stranách prostě nelíbí).

To, co se mi zatím ještě nějak nezamlouvá, je "...odkaz na inzerenta však může nabízet i jediné zvýrazněné slovo v článku. ". Z pohledu čtenáře internetu považuji za zákeřné, když se pod např. zvýrazněným slovem "autobus" objeví reklama, i když je na výrobce autobusů. Takže slibuji čtenářům BUSportálu, pokud mne doba nepřeválcuje, že odkazy na www.busportal.cz budou nadále souvisejícími odkazy, dávajícími smysl. Třeba to ocení čtenáři svou přízní a v důsledku to BUSportálu prospěje.

Děkuji všem inzerentům BUSportálu, že mi pomáhají a budou pomáhat "stylový kontextový" web dotvářet a čtenářům, že ho budou stále více číst.

Kontextová reklama aneb v čem BUSportál předběhl dobu ...
Možná právě na této tříkolce, ze které vám mávám, cestovala před 120 lety paní Bertha Benzová od lékárny k lékárně (benzínové stanici). Foto Rostislav Čichoň - syn mého spolucestujícího...