Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál

do Škody Electric. Fotoreportáž.
Reklama
do Škody Electric. Fotoreportáž.
Jak bylo už někde poznamenáno, při letošní frekvenci jeden trolejbus denně se s novými trolejbusy v Plzni lze setkat poměrně často. Při občasných cestách po D5 se také dá občas potkat zajímavé vozidlo. Jak BUSportálu doplnil k záběrúm Zdeněk Kresa, zachytili jsme karoserii 30 Tr s dieselagregátem (ty v Bratislavě zatím nejsou). Budoucí agregát se pozná podle zaslepeného okna mezi 3. a 4. dveřmi viz (viz např. foto hradeckého trolejbusu ).
Dagmar Braunová

Fotoreportáž, kterou jsme pořídili 3. dubna, uveřejňujeme s odkazem na BUSportál SK:
Predstavenie prvých nových trolejbusov v Bratislave

Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál
Závoz trolejbusové karosérie SOR s variantou s dieselagregátem  pro Bratislavu
© BUSportál