Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)

ve službách Národního divadla zachytil v akci přímo na místě (pan).
ve službách Národního divadla zachytil v akci přímo na místě (pan).
Jak je patrné z obrázků, pravděpodobně byli dovezeni s "FRAGILE" zavazadly nějací umělci.
Při pátrání po tom, jak se vozidlo se španělskou nástavbou do ČR dostalo, jsme se dostali díky znalým konzultantům k informaci, že před 4-5 lety několik těchto nástaveb Indcar (španělský nástavbář byl v té době preferovaným partnerem pro Iveco v tomto segmentu) bylo dodáno do ČR prostřednictvím prodejce TEZAS servis. Vozidla jezdí u několika dopravců, jedno z nich můžete potkat právě v barvách Národního divadla. Předchůdce současného podvozku Iveco Daily (na autobuse patrný jako 65C18) byl vybaven motorem EURO 4/180 HP a byl vyráběn do roku 2011.

Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)
Malokapacitní autobus s podvozkem Iveco a nástavbou Indcar
© (pan)