a kloubové nízkopodlažní trolejbusy. Aktualizováno 30.6.2013.
a kloubové nízkopodlažní trolejbusy. Aktualizováno 30.6.2013.
Autobusy:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka 36 ks nízkopodlažních autobusů.

Viz
www.vestnikverejnychzakazek.cz
Trolejbusy:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním uchazečem pro dodávky až 30 ks zcela nových nízkopodlažních trolejbusů.

Viz
www.vestnikverejnychzakazek.cz
Doplněno: VŘ bylo patrně zrušeno, snad ne tato obnova definitivně. Hlavní město projektu Trolley v ČR nadále zůstává největším trolejbusovým provozem v ČR a zároveň jakýmsi trolejbusovým skanzenem. Ovšem s perfektní vozovnou. Nemohu si odpustit i úvahu o tom, jak je nekonečné generálkování oblíbené u trolejbusů v Brně nebezpečné pro perspektivy trolejbusové dopravy do budoucna. Pokud by se takto chovala všechna trolejbusová města, pak by výrobce vozidel musel výrobu nových trolejbusů prostě zrušit. Připojuji záběry z konference - e-bus the smart way! s panely na téma "Trolley Brno". Pro projekt Trolley, který právě Brno realizovalo, bylo vyčleněno jistě dost prostředků na propagaci, na magistrátu byl (je?) pro tyto účely zaměstnán kvalifikovaný pracovník. Tak ještě nějaký ten nový trolejbus ...

Na hlavní kriteria se zeptáme zadavatele.
Dagmar Braunová

DPMB vypsal veřejné zakázky na dieselové kloubové nízkopodlažní autobusy