Kromě klasických dálkových autobusů, přizpůsobených pro pohodlnou jízdu v extrémním počasí, vyrobil Yuton také luxusní vozy s komfortními polohovacími křesly a elegantním interiérem pro "královskou" jízdu.
Kromě klasických dálkových autobusů, přizpůsobených pro pohodlnou jízdu v extrémním počasí, vyrobil Yuton také luxusní vozy s komfortními polohovacími křesly a elegantním interiérem pro "královskou" jízdu.
Autokar C13 PRO čínského výrobce je přizpůsoben horkému a suchému klimatu a místním provozní podmínky, jako jsou dlouhé vzdálenosti, horský terén a velká četnost spojů. Vozy jsou vybavené výkonnou klimatizací (42000KCAL), inovativní převodovkou AMT s malými převodovým poměrem a díky umístění palivové nádrže o objemu 600 l před přední kolo i velkým zavazadlovým prostorem. Využívají patentovanou technologii řízení teploty druhé generace Yutong pro zlepšení pohodlí a hospodárnosti vozidla. Deset vozidel "Royal Family" má polohovatelná VIP sedadla, lampy na čtení nebo mramorové desky stolků, luxusní zážitel mají navodit stropy s hvězdami.
Všech 550 autokarů objednaných dopravní společností SAPTCO již připlulo do Rijádu a většina z nich je v provozu. Saúdskoarabská vláda (jako vlastník SAPTCO) investuje do rozšiřování autobusové sítě s cílem podpořit cestování veřejnou dopravou. Poptávka po mobilitě jak občanů, tak i turistů, každým rokem roste a SAPTCO pravidelně svůj vozový park rozšiřuje. V současné době má přibližně 7 tisíc vozidel různých velikostí. SAPTCO společně s francouzskou skupinou RATP, s níž uzavřela strategické partnertví Joint Venture Public Transport Company, získaly v roce 2019 dvanáctiletý kontrakt na zavedení, provoz a údržbu nové autobusové sítě v hlavním městě Rijádu. Postupně bylo uvedeno během dvou let do provozu 100 linek a pořízeno bylo přibližně 1 000 vozidel, které ujedou 90 milionů osobokilometrů ročně. Autobusy dodal například MAN nebo Mercedes-Benz, stále více se však prosazují právě čínští výrobci (Zhongtong, King Long). Trendem jsou také elektrická vozidla, šanci mají především čínské značky, které jsou nabízeny za nižší cenu než evropské.