Do Kolumbie zamíří kromě 700 autobusů od Volva i 481 plynových kloubových a dvoukloubových Scanií.
Do Kolumbie zamíří kromě 700 autobusů od Volva i 481 plynových kloubových a dvoukloubových Scanií.
Pro Scanii je to vůbec největší objednávka autobusů na plyn. 481 dvoučlánkových a tříčlánkových vozidel s motorem splňující Euro VI bude vyrobeno Busskarem a nasazeno v systému Transmilenio BRT v kolumbijském hlavním městě.
Bogota nahrazuje své starší autobusy Euro II a Euro III nejnovějšími technologiemi s nízkými emisemi. Podle Scanie mají nové autobusy ve srovnání s vozidly Euro V nižší emise uhlíku až o 20 procent, emise částic dva až třikrát nižší a emise oxidu dusíku čtyři až pětkrát nižší.
Tendr na obnovu vozidel byl zaměřen na šest linek, dopravce SI18 bude provozovat 481 autobusů Scania na třech linkách v BRT v Bogotě: Suba, Calle 80 a Norte. Do provozu se zapojí v první polovině roku 2019.
Dodávka zahrnuje 179 kloubových Scanií K320 IA 6x/2 (motor 320 hp) s kapacitou pro 160 cestujících a 302 dvoukloubových Scanií F340 HA 8×2 (motor 340 hp) s kapacitou 250 cestujících. Všechny autobusy budou postaveny kolumbijským výrobcem Busscar.
Zdroj: Scania
Bogota nahrazuje své starší autobusy Euro II a Euro III nejnovějšími technologiemi s nízkými emisemi. Podle Scanie mají nové autobusy ve srovnání s vozidly Euro V nižší emise uhlíku až o 20 procent, emise částic dva až třikrát nižší a emise oxidu dusíku čtyři až pětkrát nižší.
Tendr na obnovu vozidel byl zaměřen na šest linek, dopravce SI18 bude provozovat 481 autobusů Scania na třech linkách v BRT v Bogotě: Suba, Calle 80 a Norte. Do provozu se zapojí v první polovině roku 2019.
Dodávka zahrnuje 179 kloubových Scanií K320 IA 6x/2 (motor 320 hp) s kapacitou pro 160 cestujících a 302 dvoukloubových Scanií F340 HA 8×2 (motor 340 hp) s kapacitou 250 cestujících. Všechny autobusy budou postaveny kolumbijským výrobcem Busscar.
Zdroj: Scania