Expozice Otokar © BUSportál
potkáváme občas na českých silnicích.
potkáváme občas na českých silnicích.
Turecký autobusový fenomén je velmi podobný španělskému, v Turecku navíc probíhá i licenční výroba motorů - ve Španělsku se karosují převážně celé podvozky. Malokapacitním autobusům Isuzu (motory z Japonska) a nástavbáři BMC jsme se už v seriálu Busworld věnovali. V Turecku jsou navíc i výrobní kapacity západoevropských firem. Například autobusy Intouru a Conecto, které jsou časté ve skupině ICOM transport, jsou z tureckého závodu Mercedes-Benz v Hosdere, své kapacity v Turecku má i MAN.Malokapacitní Otokary dovážela do ČR Buzola Bus Design - společnost s vazbou na Turecko, která se věnuje výrobě malých autobusových nástaveb na klasických podvozcích. Jeden z Otokarů potkávíme ve službách plaveckého bazénu v Plzni. Otokary (fialový oceněný Kent) se úspěšně uchytily na britských ostrovech.
Společnost TEMSA obsadila opět celý pavilón 7 v opravdu úctyhodné expozici. Autokary TEMSA (např. Safari) přijíždějí do ČR zahraničnímí dopravci. Společnost se už několikrát pokoušela o vstup na český trh - inzercí, hledáním dealera. Spolupráce byla uzavřena před časem s brněnským Tourbusem, výsledky nám nejsou známé. Snaha byla zřejmě zejména o uplatnění malokapacitního Opalinu.
BUSWORLD 2011 na BUSportálu - přehled materiálů
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál