PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)

a nejstarší podoby ŠL 11-S a "sedmičkových" přestaveb z let 1991-1995.
a nejstarší podoby ŠL 11-S a "sedmičkových" přestaveb z let 1991-1995.
Děkujeme za krásný Silvestrovsko-Novoroční dárek. S Otakarem Krámským jsme si slíbili setkání s ním i jeho speciálem v sezóně 2015 na nějakém odpočivadle u Plzně na trase do Rozvadova.
Dagmar Braunová
BUSportal - Ke speciálu - přepravníku týmu BMW Krámský

Přepravník s čelem Karosy 900 zachycen na D5: Transportní speciál s vlekem týmu BMW Krámský

PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
Š 706 RTO-S (Hungaroring 1988) © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
Š 706 RTO-S (Hungaroring 1988). Výřez © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
ŠL 11-S (přístav BARI 1991) © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
ŠL 11-S (přístav BARI 1991). Výřez © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
ŠL 11-S/7 (přestavba 1995 - zázemí firmy) © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
ŠL 11-S/7 (Paul-Ricard - depo - světové finále národů STW-Superturismo 1995) © Otakar Krámský
PF 2015 týmu BMW Krámský a unikátní fotografie přepravníků: Š 706 RTO-S (1988)
ŠL 11-S/7 (Paul-Ricard - depo - světové finále národů STW-Superturismo 1995). Výřez © Otakar Krámský