Řidičský průkaz 'D' pro redaktorku BUSportálu.

Řidičský průkaz na autobus redakce obdrží dle řádných pravidel asi do měsíce po zkouškách 24.5.
Řidičský průkaz na autobus redakce obdrží dle řádných pravidel asi do měsíce po zkouškách 24.5.
Děkuji panu učiteli Zdeňkovi Hečlovi za kvalitni přípravu a všem sympatizantům za to, že mne po celou dobu výuky v autoškole podporovali. Výsledek testů 65/65 a docela sympatické vylosované otázky z techniky - povinné vybavení vozidla, provozní, parkovací, pomocná odlehčovací brzda, ABS, symboly kontrolek a ovladačů na přístrojové desce. Při jízdě nejprve mezi pneumatikami "zajetí do garáže" a "zaparkování mezi automobily u chodníku" a zacouvání, pak půl hodiny po Plzni v hustém provozu. Takže teď si musím dojít pro nový řidičský průkaz, ještě absolvovat jedno proškolení k získání profesního průkazu a pak se uvidí, jestli mne opravdu nechají v ČSAD autobusy Plzeň jezdit např. do Tesca, abych nabytou kvalifikaci neztratila tím, že nebudu s autobusem vůbec jezdit. Musím být připravena na další testovací jízdy, kterých jsem se např. se společností Mercedes-Benz zúčastňovala pouze jako cestující a při kterých jsem k získání oprávnění řídit autobus získala prvotní inspiraci. Když to všechno dobře dopadlo, připojuji fotografie se školní Karosou.
Protože některé Plzně znalé zajímalo, kudy že mne to ten komisař protáhl, uvádím stručně trasu: Bývalá kasárna Bory, vlevo na Borská pole, na kruhový objezd u Makra, dolů okolo Četransu po Domažlické, okolo Škodovky Tylovou, u Racků doleva a hned do Husovky doprava, okolo divadla a pošty na kruhový objezd u Kauflandu, přes Saský most dolů na průtah, před mostem na Anglické nábřeží, u Mrakodrapu do Prokopovy a na Doudleveckou, před Škodovkou nahoru přes přejezd a okolo Borského parku na základnu.
Možná, že budu inspirací pro další řidičky. Myslím si, že by se jich za volanty autobusů mohlo objevovat v budoucnu více - ostatně na západ od nás už tomu tak je.

Řidičský průkaz 'D' pro redaktorku BUSportálu.