100. MAN ve flotile Itabus je exkluzivní NEOPLAN
Nový NEOPLAN Skyliner číslo 100 ve flotile Itabus má na oslavu dosaženého milníku speciální nátěr, kromě typické červené barvy je pozlaceno logo a název společnosti. Foto Man Truck & Bus Italia

Cenově dostupné dálkové cestování po Itálii v mimořádně pohodlných a nejmodernějších autobusech. Itabus slíbil až 300 autokarů do roku 2023 a výjimečné zážitky z jízdy. 
Cenově dostupné dálkové cestování po Itálii v mimořádně pohodlných a nejmodernějších autobusech. Itabus slíbil až 300 autokarů do roku 2023 a výjimečné zážitky z jízdy. 
Itabus, soukromý autobusový provozovatel dálkových linek, křižuje Itálii červenými autobusy značky MAN jeden rok. Na konci května 2021 na jeho prezentaci a přestřižení pásky před muzeem MAXXI v Římě byla přítomná řada osobností z politiky a byznysu, za Itabus Giovanni Punzo - čestný prezident společnosti a jeho  akcionáři Flavio Cattaneo a Luca Cordero di Montezemolo, mimo jiné bývalý top manažer Ferrari, Fiat a Alitalia. Dopravce slíbil svým cestujícím speciální zážitky z jízdy. Nabídl cenově dostupné cestování v mimořádně pohodlných a nejmodernějších autobusech. Do roku 2023 má provozovat až 300 zájezdových autobusů MAN a NEOPLAN. A své cíle se mu daří plnit.

Minulý týden převzal svůj 100. autobus. Nový NEOPLAN Skyliner je nejnovější z 30 nových autobusů, které umožnily Itabusu rozšířit svou nabídku na 110 spojů denně s více než 140 propojenými místy v celkovém počtu více než 800 tras za den.

Skylineru dal Itabus jednu z největších zakázek vůbec. Autobus číslo 100 má na oslavu dosaženého milníku speciální nátěr, kromě typické červené barvy je pozlaceno logo a název společnosti.

Flotila Itabus se skládá z MAN Lion's Coach 13 m a dvoupodlažních NEOPLAN Skyliner 14 m s největším možným komfortem. Jak z hlediska kvality materiálů a služeb na palubě, tak velkorysým palubním vybavením: od zásuvek 220 V a USB na každém sedadle přes 5G Wi-Fi připojení a individuální vybavení, jako je konferenční stolek, až po promyšlenou koncepci osvětlení, automaty na občerstvení a nápoje a další. Nabízí také kategorii top ambient – exkluzivní sedadla. Autokary pohání prémiová nafta , která ve srovnání s tradičními palivy snižuje emise CO2.  

Díky novým autobusům Itabus zlepšuje služby na hlavních trasách spojením tří nových regionů: Sicílie, Trentino-Alto Adige a Friuli-Venezia Giulia: Sicílie bude propojena s Bari, Neapolí a Římem s 10 denními spoji rozmístěnými na čtyřech různých linkách se zastávkami v Palermu, Termini Imerese, Cefalù, Milazzo, Messině, Agrigentu, Caltanissetta, Enna, Catania, Taormina-Giardini Naxos, Syrakusy a Augusta. V Trentinu budou Bolzano, Trento a Rovereto obsluhovány čtyřmi spoji denně do Říma a Neapole. Ve Friuli budou města Terst, Udine a Gorizia spojena s například s Benátkami, Milánem, Římem a Neapolí. Rozšířena bude síť z Kalábrie. Roste také spojení s letišti, po Římě Ciampino a Orio al Serio byly zavedeny také zastávky na letištích v Neapoli a Benátkách. Na léto připravil Itabus nová spojení míst s velkým turistickým ruchem.

Při příležitostech, jako je tato, se obvykle mluví o dosažení důležitého milníku s velkou hrdostí,“ řekl David Siviero, ředitel prodeje autobusů v Man Truck & Bus Italia. Ale v tomto případě jsme dosáhlo mnohem více a je správné to zdůraznit. 100. Neoplan Skyliner představuje první krok v rámcové smlouvě na 300 autobusů, kterou MAN Italy podepsala se společností Itabus. Toto je první krok, za kterým je však celá řada vyhraných výzev a nebylo samozřejmé, že k němu dojde. Chtěl bych připomenout, že když jsme se rozhodli vsadit na tehdejší startup, byli jsme uprostřed pandemie se všemi problémy, které pro osobní dopravu znamenala. Kromě toho byly požadavky Itabusu na služby vyšší než je v tomto sektoru obvyklé. To znamená další kvalitativní skok v naší asistenční síti. Všechny výzvy jsme s plným nasazením zvládli na výborou, což mi dovoluje říci, že nikdo jiný není schopen zajistit to, co jsme vybudovali a Itabusu garantujeme.

Úspěch Itabusu, který toto 100. vozidlo potvrzuje, je tedy úspěchem jejich i našeho partnerství. Nejen jako výrobce autobusů, ale také jako poskytovatel služeb a údržby jsme tuto výzvu vyhráli. Na jedné straně se plně potvrdila spolehlivost 13m dlouhého MAN Lion's Coach i 14metrového Neoplan Skyliner, tisíce cestujících ocenili jejich pohodlí. Na druhou stranu, běžná údržba je organizována velmi podrobně, s termíny, ve kterých jsou definovány časy příjezdu a odjezdu z autobusové dílny plánované týdny dopředu. Stejně tak jsou "na minutu" řízeny termíny dodávek náhradních dílů a mnoho dalších aspektů, které vedly k dalšímu zvyšování standardů našich služeb. Část zásluh patří servisní síti MAN, našim střediskům MAN, ale také autorizovaným dílnám, které jsou nám k dispozici pro vytvoření efektivní sítě se zárukou kvalitativníhio skoku pro celou strukturu. Takže tento 100. NEOPLAN Skyliner je mnohem víc než jen numerický úspěch, je to naše hrdost, stejně jako vedení Itabusu.
"

100. MAN ve flotile Itabus je exkluzivní NEOPLAN
Luca Cordero di Montezemolo, akcionář Itabusu a také významný italský podnikatel a manažer (např. dříve zastával pozice ve Ferrari, Fiat a Alitalia). Červená barva ani kůň podle Itabus nebyly vybrány na jeho žádost. Jde o symbol mobility v Itálii. Foto Foto Man Truck & Bus
100. MAN ve flotile Itabus je exkluzivní NEOPLAN
Italský provozovatel dálkových autobusů Itabus sází na ultramoderní autokary MAN a NEOPLAN. Foto MAN , aby mohl svým cestujícím nabídnout bezpečnost, spolehlivost a mimořádný komfort. Foto Man Truck & Bus
100. MAN ve flotile Itabus je exkluzivní NEOPLAN
NEOPLAN nabízí cestujícím mimořádný komfort, včetně automatů na občerstvení a nápoje. Foto Man Truck & Bus