V rámci projektu byla provedena instalace systému ve dvou trolejbusech a dvou autobusech s integrací reálných jízdních řádů.
Reklama
V rámci projektu byla provedena instalace systému ve dvou trolejbusech a dvou autobusech s integrací reálných jízdních řádů.
Společnost "Ing. Ivo Herman, CSc." se úspěšně účastnila vypracování studie „Preference vozidel MHD v podmínkách města Žilina“ pro společnost ALAM, s.r.o.

V rámci projektu byla provedena instalace systému ve dvou trolejbusech a dvou autobusech s integrací reálných jízdních řádů. Testována tak byla reálná preference vozidla v reálných linkových spojích. Řídicí jednotkou preference ve vozidle MHD byla sériově vyráběná sestava palubního počítače s terminálem řidiče EPIS 4.0B a radiostanice TAIT. Tato sestava byla nově také nasazena pro celý vozidlový park Dopravního podniku Ostrava a.s. v rámci projektu „Palubní systém pro vozidla MHD“.

Testování probíhalo v září a říjnu a pro testování preference byly vybrány dvě křižovatky ve městě Žilina. Řadiče těchto křižovatek byly doplněny o rádiovou jednotkou RMU 10, která sloužila ke vzájemné rádiové komunikaci vozidla a křižovatky.

O výsledcích testování informovala média v tiskové zprávě dopravního podniku města Žilina v minulých týdnech. Zástupci zainteresovaných stran potvrdili přínos preference.

TI Ing. Ivo Herman, CSc.
Viz reportáž na www.rtvs.sk (minuta 39:18),

Palubní počítač společnosti Ing. Ivo Herman, CSc. řídil preferenci MHD v Žilině
Zdroj: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/7600/78218