Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál

vozidla objektivem BUSportálu aneb 33 krát 3 Tr3 v obrazech.
vozidla objektivem BUSportálu aneb 33 krát 3 Tr3 v obrazech.
Pokud někomu vrtá hlavou, proč byla renovace vozidla tak drahá (asi 5 mil. Kč), pak je třeba připomenout, že se jednalo z většiny o výrobu "nového starého" vozidla a to, co se muselo znovu vyrobit, bylo vše originál. Pokud by uschopnění trolejbusu stálo ještě půlmilion, pak ani tehdy však nedosahují celkové náklady renovace (či znovuvýroby) ceny nového trolejbusu ze sériově vyráběných komponent :-) Jistěže se v rámci jistého folklóru jako vždy najdou ti, kteří budou připomínkovat odchylky od původního vzhledu, jsou to však nevýznamné pihy na veskrze krásném vozidle.

Z monitorinku vybíráme:
www.ceskatelevize.cz/ct24: Plzeňské muzeum zrekonstruovalo poválečný trolejbus

Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 podruhé - z vernisáže ...
Velká fotoreportáž z příjezdu rekonstruovaného trolejbusu 3 Tr3 do Techmanie

Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál
Renovovaný plzeňský trolejbus Škoda 3 Tr3 potřetí - interiér a detaily
© BUSportál