BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál

a klasické Urbino s motorem MAN EEV.
a klasické Urbino s motorem MAN EEV.
Elektrobus s tradičním označením Urbino vyrobil Solaris s partnerem Vossloh Kiepe v karoserii malokapacitního Alpino 8.9 LE. (BUSportál SK:BUSWORLD 2011: Z premiéry Solaris Urbino 8,9 LE electric.)

Solaris Urbino 18 Hybrid v BHNS (bus à haut niveau de service)/BRT designu využívá paraleníl hybridní systém Allison Transmission. Design byl vyvinut pro Francii. Jako konvenční pohon představil Solaris klasické plně nízkopodlažní Solaris Urbino 12 LF s šestiválcovým motorem MAN,213 kW (290 HP) EEV s recirkulací výfukových plynů bez aditiv.
BUSWORLD 2011 na BUSportálu - přehled materálů

BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál
BUSWORLD 2011: Solaris představil vozidlo pro BRT/BHNS, elektrobus
© BUSportál