Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO Po přestavbě na letošní rok.

jako zázemí pro závodníky, vedení týmu a hosty. VEZEKO vyrábí i specielní přívěsy za autobusy.
jako zázemí pro závodníky, vedení týmu a hosty. VEZEKO vyrábí i specielní přívěsy za autobusy.
O společnost VEZEKO se BUSportál začal zajímat po zveřejnění záběrů minibusové soupravy TAD, kde přívěs je výrobkem proávě společnosti VEZEKO. Zjistili jsme o ní mnoho zajímavého.

Pro loňskou Tour de France vyrobila společnost VEZEKO speciální nástavbu na podvozku nákladního automobilu Renault Magnum pro tým Saunier DUVAL - SCOTT. Nástavba slouží jako zázemí při závodu jednak pro závodníky, dále pro vedení týmu, a také pro VIP hosty. Většina týmů používá upravené autobusy, kde jsou možnosti úprav značně omezeny vlastní konstrukcí rámu autobusu. Proto se tým SDV rozhodl pro speciální nástavbu na nákladním automobilu s výsuvnými boxy, které umožňují výrazné zvětšení obytného prostoru. Toto řešení je obvyklé např. ve Formuli 1. Zakázku získalo Vezeko díky tomu, že dlouhodobě spolupracuje se švýcarským partnerem v oblasti přívěsů a nástaveb, ale také proto, že společnost byla schopna nástavbu vyprojektovat a vyrobit za velmi krátkou dobu – přibližně za 6 týdnů. Obvyklá doba dodání takto složité nástavby je 4 – 6 měsíců.

Na fotografiích je jak nástavba pro loňskou Tour, tak i dvě fotografie po přestavbě na letošní rok pro jinou stáj.

VEZEKO vyrábí samozřejmě i jiné přestavby a nástavby např. pro převoz závodních automobilů včetně zázemí pro tým.

"Za velké autobusy vyrábíme skříňové přívěsy např. pro přepravu jízdních kol, tam je velkým odběratelem Connex Olomouc (Veolia Transport Morava), který vozí cyklisty do Beskyd podle pravidelného jízdního řádu, v zimě jsou tyto přívěsy využívány pro přepravu lyží. Našimi zákazníky jsou i různé cestovní kanceláře, které v přívěsech vozí zavazadla. Přívěsy za busy mají svoje specifikum v tom, že musí mít masivnější vyztuženou oj a celkově robusnější konstrukci, aby nedocházelo k deformacím podvozku během provozu. Na trhu jsme s těmito přívěsy již 13 roků, " sdělil BUSportálu Vladimír Mejzlík ze společnosti VEZEKO.

Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO
Speciální nástavbu pro potřeby Tour de France vyrobila společnost Vezeko
© VEZEKO