Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova: Obnova vozového parku
Nové autobusy Irisbus Iveco: 2 Citelisy, 2 Crosswaye LE a 4 Crosswaye - dvě varianty délek.
Další
v roce 2008. Místní specialita - 80 autobusů na LPG.
Čtvrtek, 05. únor 2009, dabra
V České republice je běžné, že dopravci, kteří provozují linkovou dopravu, v některých městech provozují i MHD. V případě DPmML je to obráceně. Klasický městský dopravce provozuje i veřejnou linkovou dopravu.

Nová nízkopodlažní vozidla Crossway LE posílila v říjnu 2008 veřejnou linkovou dopravu, kterou provozuje DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. (DPmML) v závazku veřejné služby pro Ústecký kraj. Vozidla byla nasazena na linky na Lounsku a Žatecku. Pro vozíčkáře a maminky s kočárky jsou vozidla vybavena plošinou, která jim umožní pohodlný bezbariérový nástup a výstup.

V loňském roce bylo nových vozů více - 29 pro linkovou dopravu (různé varianty Irisbus Iveco Crossway) a 7 pro MHD (Irisbus Iveco Citelis). Nízkopodlažních vozidel CROSSWAY LE na linkové dopravě je v provozu celkem šest.

V DPmML zvolili před mnoha lety v podstatě v Česku unikátní alternativní pohon, klasické LPG, na které jezdí i mnoho osobních automobilů. Pohon LPG se v MHD osvědčil. DPmML má vlastní plničky LPG (v Mostě i Litvínově) a spolehlivého dodavatele plynu. V současnosti je v provozu 80 autobusů LPG, jak přestavby Karos, tak autobusy MAN. Co se týká dnes tolik medializovaného pohonu na CNG, podle závěrů odborné analýzy bylo z hlediska cenového, investičního, ekonomického a ekologického doporučeno zůstat dál u provozování pohonu LPG. Na nabídku vozidel na LNG jsme se zeptali zástupce dosavadeního dodavatele LNG autobusů - společnosti MAN, zeptáme se postupně i dalších. Podle informace DPmML výrobci nyní LPG busy nenabízejí, proto rozhodování o tom, co a jak dál, dopravce teprve čeká.
Část flotily MAN LPG.
Zajímavost - autobus španělského karosáře Castrosua na podvozku MAN.