Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Malebná fotozastávka při prezentační jízdě.

z prezentace ve společnosti TEZAS. Midibus doplňuje nabídku společnosti Irisbus, jejímž dlouholetým dealerem je společnost TEZAS.
z prezentace ve společnosti TEZAS. Midibus doplňuje nabídku společnosti Irisbus, jejímž dlouholetým dealerem je společnost TEZAS.
S91 MidiCity - fotogalerie interiéru i exteriéru a základní informace.
MidiCity S 91 - MINIBUS M3 CLASS I – TECHNICKÝ LIST
Generální importér TEZAS a.s.
Autobus je vyráběn v kooperaci Rába Vehicle Ltd. / Molitus Ltd. / Webasto Hungaria Ltd. Generální importér si vyhrazuje právo měnit uvedené charakteristiky.

 KAROSERIE A VNĚJŠÍ VÝBAVA

- Podvozek RÁBA B 115.50 174
- Skelet karoserie polointegrální z nerezových profilů a plechů
- Boční panely vyrobeny z nerezových profilů s lepeným hliníkovým oplechováním Čelní a zadní panel vyroben z HPL panelů
- Střecha vyrobena z HPL panelů s integrovaným systémem vzduchových kanálů
- Standardní olakování karoserie je provedeno polyuretanovým nátěrem, barva RAL 9010 - bílá
- Přední dveře jednokřídlé, otevírané dovnitř, systém TAMWARE
- Střední dveře dvoukřídlé, obě křídla otevíraná dovnitř, systém TAMWARE

 VNITŘNÍ VYBAVENÍ

- Vnitřní výbava je v plné shodě s ECE 2001/85 včetně doložky VII
- Nízkopodlažní vstup u předních i středních dveří, mechanická rampa pro invalidní vozík u středních dveří
- Podlaha strukturovaná překližka s protiskluzovým PVC
- Vnitřní zpětné zrcátko pro kontrolu prostoru pro cestující u řidiče a v prostoru středních dveří
- Prostor pro cestující prostor plnohodnotně vybaven madly s práškově nanášenou barvou a úchyty pro cestující, bezpečnostní nápisy dle příslušných norem
- Sedadla cestujících typ KIEL CENTRA, nesklopná, s držadly pro cestující do uličky, sklápěcí sedadla v prostoru pro kočárek
- Informační systém příprava pro montáž informačních panelů vpředu, na boku a vzadu
- Autolékárnička
- Hasicí přístroj dle příslušných předpisů
- Povinná sada nářadí
- Bezpečnostní vesta

 RÁDIO/VNITŘNÍ KOMUNIKACE

- Rádio BLAUPUNKT/CD přehrávač pro řidiče
- Integrovaný nastavitelný mikrofon v sedadle řidiče

 ELEKTRICKÁ ZAŘÍZENÍ

- Systém 24V pracující plně v prostředí CAN
- Hlavní světlomety s regulací (všechno provedení HELLA)
- přední a zadní horní obrysová světla,
- boční obrysová světla,
- přední, zadní a boční směrová světla,
- brzdová světla,
- světlo zpátečky
- přední světla do mlhy s funkcí "CORNER"
- koncové světla do mlhy
- Zvuková signalizace při zařazení zpátečky
- zásuvka 12 V a 24 V
- Zpětná zrcátka elektricky vyhřívaná, pravé s elektrickým ovládáním

 ZASKLENÍ/TEPELNÝ KOMFORT

- Čelní sklo lepené, čiré, jednodílné, vrstvené
- Okno řidiče posuvné, čiré
- Sklo předních dveří čiré
- Šedě probarvená skla THERMOPAN na ostatních oknech, posuvné ventilace v oknech s mechanickou pojistkou
- Nezávislé topení WEBASTO pro zajištění ohřevu studeného motoru a vytápění prostoru pro cestující se spínacími hodinami
- Čelní radiátor s ventilátorem, topení v prostoru pro cestující řízené termostatem
- Vzduchové kanály v prostoru pro cestující bez individuálních výdechů
- Střešní otvor (ventilace) mechanicky ovládaný, použitelný jako nouzový východ, sloužící zároveň pro přetlakové větrání
- Tepelná izolace boků vozidla a čelního panelu
- Tepelná a zvuková izolace střechy a motorového prostoru

 PRACOVIŠTĚ ŘIDIČE

- Prostor řidiče oddělený integrovanou kovovou dělicí stěnou s prosklením a integrovanou odkládací schránkou pro řidiče
- Sedadlo řidiče ISRI 6860/875 NTS s bezpečnostním pásem a nastavitelným mikrofonem
- Čelní topení zajišťuje vytápění a větrání prostoru u pedálů, odmlžování čelního skla a bočního okna řidiče

 MOTOR

- Typ OM 904 LA E4 Daimler-Chrysler
- Výkon 115 kW (156 hp)/2200 ot/min
- Nejvyšší kroutící moment 610 Nm/1200 - 1600 ot/min, Zdvihový objem: 4,25 l,
- systém SCR, nox senzor, EURO 4

 PŘEVODOVKA

- Automatická pětistupňová převodovka, typ. ALLISON S 2100 GEN 4
- Max. Rychlost: 85 km/hod
- Mechanické ovládání převodovky pomocí Morse bowdenu

 PŘEDNÍ NÁPRAVA/ŘÍZENÍ

- provedení Rába
- nezávislé zavěšení kol, kotoučové brzdy
- hydraulické servořízení s nastavitelným sloupkem volantu

 ZADNÍ NÁPRAVA

- provedení Rába
- tuhá náprava s jednoduchou redukcí, kotoučové brzdy

 PÉROVÁNÍ

- Pneumatické pérování se systémem " kneeling" – snížení polohy na straně nástupu (WABCO ECAS)

 BRZDY

- Brzdy dvouokruhové dle ECE 13, systém KNORR, čtyřokruhový pojistný ventil, vysoušeč vzduchu, ABS/ASR,
- zastávková brzda
- dynamická motorová brzda, motorová výfuková brzda

 PNEUMATIKY

- Rozměr 225/75 R 17,5

 NÁDRŽE

- Palivová nádrž s plnícím hrdlem za předními dveřmi na 150 l
- nádrž na AdBlue za zadní nápravou, objem 27 l

 ROZMĚRY A HMOTNOSTI

- Délka 7905 mm
- Šířka 2380 mm
- Výška bez klimatizace 2800 mm (s klimatizací 2970 mm)
- Výška podlahy v uličce 375 mm (vpředu), 775 mm (vzadu)
- Výška vstupu 330 mm
- Vnitřní výška v uličce 2400 mm
- Rozvor 3650 mm
- Celková hmotnost vozu 9850 kg

Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Prezentační jízda.
Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Midibus S91 MidiCity - Technický list a poslední záběry
Ředitel společnosti TEZAS Radislav Rožánek si nabízené autobusy rád vyzkouší i jako řidič.