Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2007

Na úvod připomínáme nálezový stav a mezistav renovace na podzim 2007.
Na úvod připomínáme nálezový stav a mezistav renovace na podzim 2007.
Autobus byl veřejnosti představen v nálezovém stavu v roce 2005 na výstavě Coach Progress. Mezistav jsme v dílně v Městci Králové zachytili loni. Na stav ve finiši se můžete těšit a na premiéru také.
Autobus nezjištěného data výroby je z Karosy Vysoké Mýto. Motor má objem 11781 cm3 s výkonem 135 HP při 1750 ot/min. Převodovka je pětistupňová + zpátečka, hmotnost pohotovostní 8340, užitečná 5660 a celková 14000 kg. Autobus je 10660 mm dlouhý. Max. rychlost je 68 km/h a spotřeba 29 l nafty/100 km. Autobus původně patřil ČSAD Tábor, postoupil přes fotbalisty Sokola Tučapy ke včelínu a chatce. V současnosti je v majetku ČSAP Nymburk, kde probíhá také renovace.

Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2005
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2005
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2005
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2007
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2007
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
2007
Můžeme se těšit na další renovovaný autobus Škoda 706 RO.
... pokračování příště ...