ROPID (Regionální organizátor Pražské integrované dopravy) vyhlašuje veřejnou soutěž na zpracování nové značky a logotypu Pražské integrované dopravy.
Reklama
ROPID (Regionální organizátor Pražské integrované dopravy) vyhlašuje veřejnou soutěž na zpracování nové značky a logotypu Pražské integrované dopravy.
Současné logo již neodpovídá požadavkům na prezentaci systému PID. Nové logo a následně i nový jednotný vizuální styl Pražské integrované dopravy byl mě prezentovat nejstarší a největší integrovaný dopravní systém v České republice v nové atraktivní a důstojné podobě. Kromě obecných požadavků na modernost, zapamatovatelnost a praktickou použitelnost by mělo nové logo odrážet provázanost jednotlivých druhů dopravy a územní příslušnost k Praze a Středočeskému kraji. Z toho také vychází požadavek na barvy loga. Červená jako převažující, dále modrá, bílá a doplňkově černá. Logo může být tvořeno buď samostatným symbolem bez návaznosti na zkratku PID nebo značkou vytvořenou právě ze zkratky PID.

Soutěž je veřejná, chceme dát prostor především všem Pražanům i Středočechům, aby si navrhli svoje logo. Soutěže se mohou zúčastnit amatéři i profesionálové. Uzávěrka pro zasílané návrhy je 10.3.2008 (16:00), poté zasedne komise pro otevírání obálek a hodnotící komise, která nejpozději do 21.3.2008 vybere 3 nejlepší návrhy, z nichž může vzejít vítězný návrh. První tři nejlepší návrhy budou odměněny částkou 10 000 Kč, případný vítěz soutěže dostane navíc 40 000 Kč. Nové logo bude základem pro následné zpracování jednotného vizuálního stylu PID, se kterým se budete postupně setkávat na zastávkách, ve vozidlech, v informačních a propagačních materiálech, prostě na všem, co souvisí s provozem Pražské integrované dopravy.
soutezni_podminky.pdf

Kompletní soutěžní podmínky jsou zveřejněny také na www.ropid.cz.
TZ www.ropid.cz

ROPID: Veřejná soutěž na nové logo Pražské integrované dopravy
Původní logo PID.