V Třebíči převzali první vozidlo registrované s homologací motoru EURO 5.
Foto EvoBus.

Autobus s nejlepšími evropskými parametry bude vozit pasažéry po Třebíči. Mercedes-Benz Citaro s vítězným polepem podle návrhu české středoškolačky.
Reklama
Autobus s nejlepšími evropskými parametry bude vozit pasažéry po Třebíči. Mercedes-Benz Citaro s vítězným polepem podle návrhu české středoškolačky.
Autobus Mercedes-Benz Citaro převzali na konci listopadu zástupci dopravní společnosti a města. Cestující se jím vozí na běžných linkách po městě od 1. prosince. Třebíčská dopravní společnost TRADO MAD a TRADO BUS jako součást ICOM transport obnovuje vozový park ."Vozidlo je vyjma našich vodíkových prototypů nejvyspělejším ekovozidlem v Evropě. Splňuje emisní limity EURO 5, přičemž s takovými parametry je to první vozidlo přihlášené v Česku vůbec," uvedl Johan Promintzer ze společnosti EvoBus. Kromě nejpřísnějších emisních limitů splňuje autobus také evropskou normu 2001/85, bez které v Německu už přihlásit vozidlo nelze, ale v Česku ještě není zavedena. V této souvislosti k ní mj. patří místo pro slepeckého psa, sedačky s možností rozšíření, reflexní barvy a řada dalších účelných detailů.

V Třebíči převzali první vozidlo registrované s homologací motoru EURO 5.
Foto TRADO-BUS, s. r. o.
V Třebíči převzali první vozidlo registrované s homologací motoru EURO 5.
Vítězný polep autobusu podle návrhu středoškolské studentky byl vyhlášen na letošním Autotecu. Foto BUSportál.
V Třebíči převzali první vozidlo registrované s homologací motoru EURO 5.
Z předváděcí jízdy. Foto EvoBus.
V Třebíči převzali první vozidlo registrované s homologací motoru EURO 5.
Foto EvoBus.