A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO

Významné ocenění za design v prestižní italské soutěži pro nové modely autobusů ISUZU. Jsou udělovány 11 let ve více než 100 kategoriích, včetně vozidel.
Významné ocenění za design v prestižní italské soutěži pro nové modely autobusů ISUZU. Jsou udělovány 11 let ve více než 100 kategoriích, včetně vozidel.
A'Design Award je určena pro designéry, inovátory a společnosti, které se chtějí zviditelnit,  aby upoutaly pozornost médií a zákazníků. Soutěží se ve 110 kategoriích, registrováno bylo v posledním ročníku téměř 130 tisíc zájemců. V kategorii designu vozidel uspěly nové modely autobusů ISUZU.

Meziměstský linkový autobus ISUZU KENDO získal zlatou medaili

Linkový autobus s ekologickým plynovým pohonem na CNG Interliner 13 CNG s označením KENDO získal v soutěži zlatou medaili. Úspěch měl celkový koncept vozidla, ale hlavně propracovaný nápadný revoluční design. Jedná se o první model ISUZU se stylem UX (User eXperience designer). Upoutá přední maska i aerodynamický kryt palivových nádrží na CNG. Zcela nové jsou pracoviště řidiče a celý interiér. Vyvíjen byl v letech 2018 – 2020.

KENDO je linkový meziměstský autobus, standardně je určen pro sedící cestující, střední část vozu lze změnit na stání a vyčlenit prostor pro invalidní vozík s využitím sklopných sedadel.

Turistický autobus ISUZU GRAND TORO získal stříbrnou medaili


Vychází ze základních modelů NOVO a TURQUOISE. Oba modely jsou v Česku zastoupeny, poprvé se na našem trhu objevily v roce 2004 ještě s Euro 3. Podobně jako u linkového KENDO i zde dochází k zásadní proměně na základě nového designového stylu UX . ISUZU nyní vsází na kartu nejnovějších trendů CMF (COLOR, MATERIAL, FINISH). Komplexní design vychází opět z moderních křivek, odlišujících se od konkurence. Výrazný designový styl Anadolu Isuzu zvýrazňuje design dynamických denních, směrových a zadních světel, to pomáhá odlišit vozidlo i za tmy a přispívá k identitě značky. Na stavbu vozidla jsou použity nejmodernější materiály. Vnější plášť TORO je vyroben z polymeru vyztuženého vlákny a perforovaného plechu. Skořepina karoserie je vyztužená nosníky, podvozek a hlavní konstrukce jsou z hliníku a oceli. V interiéru jsou použity moderní materiály Abs, Pu, Pvc, formica, hliník, textilie, vinyl a další kompozity.

Cílem je nabídnout autobus se schopností prosadit se na evropském a světovém trhu. Svým charakterem je TORO  určený na středně dlouhé trasy při zájezdech a turistických cestách, ale i pro dopravu zaměstnanců, sportovních oddílů, nebo také jako školní autobus.

TORO je oproti původním modelům delší, nyní 8,5 metru, a je celkově prostornější, zadní dveře se přemístily do střední části vozu. Vývoj se zaměřil také na technickou část, bezpečnost a na komfort pro cestující a řidiče. Cílem bylo dosáhnout maximálně nejnižší spotřeby v dané délkové kategorii.


A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO
A'Design Award získaly autobusy ISUZU KENDO a GRAND TORO