Spokojenost cestujících v MHD v Ostravě

Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava. Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu.
Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava. Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) si nechává každý rok v prosinci zpracovat agenturou Respond průzkum spokojenosti cestujících se svými zaměstnanci. 

Vzorek osmi set respondentů má k dispozici stupnici od nejhorší známky 0, po nejlepší 7. Zaměstnanci DPO si od cestujících vysloužili v průměru 5,99. Je to o 16 setin víc než v roce 2018 (5,83) a o 36 setin víc než v roce 2017 (5,63).

Vůbec nejspokojenější jsou lidé s přístupem asistentů přepravy. Ti získali známku 6,17. „Je to skvělý trend i dobrá zpětná vazba. Od svého příchodu do dopravního podniku zdůrazňuji našim lidem, že jsme tady ze všeho nejvíc pro naše cestující a že právě naši zaměstnanci jsou pro ně tou hlavní tváří dopravního podniku,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.

Za zmínku stojí i další údaje. Například to, že více než dvě třetiny cestujících vítají rozšiřování elektronických jízdenek nebo že tři čtvrtiny cestujících podporují plán DPO skončit do roku 2020 s dieselovým pohonem v rámci vozového parku DPO. 90 % lidí by DPO doporučilo při cestách po městě svým známým odjinud.

DPO