Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí

ČSOB věnuje z každé jízdenky zaplacené kartou prostřednictvím bezkontaktních terminálů Lince bezpečí 25 haléřů. Částka symbolizuje 25. výročí jejího fungování.
Reklama
ČSOB věnuje z každé jízdenky zaplacené kartou prostřednictvím bezkontaktních terminálů Lince bezpečí 25 haléřů. Částka symbolizuje 25. výročí jejího fungování.
„V ČSOB hledáme průnik mezi smyslem našeho podnikání, partnery v neziskovém sektoru a společností tak, abychom neustále pomáhali zlepšovat kvalitu života v Česku. S Linkou bezpečí spolupracujeme už deset let. Díky tomuto silnému partnerství a ve spojení s naším inovativním bezkontaktním placením v pražské hromadné dopravě máme možnost shromáždit částku, která umožní Lince bezpečí poskytnout podporu ještě většímu počtu dětí než dosud,“ uvedl Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel zodpovědný mimo jiné za společenskou odpovědnost při představení kampaně ve čtvrtek 12. září.
 
„Linka bezpečí vyřídí denně 400 až 500 telefonátů, tisíc dětí denně se ale bohužel nedovolá, přestože máme nepřetržitý provoz, a to z důvodů kapacitních, prostorových i dalších. Pomoci ČSOB si proto velmi vážíme. I tato kampaň nám pomůže snížit počet dětí, které se nedovolají,“ říká Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí. 

ČSOB koncem dubna vybavila bezkontaktními terminály pro nákup jízdenek všechny pražské tramvaje. Jedna z nich bude po dobu trvání kampaně obrandovaná, aby na projekt upozorňovala.

Díky spolupráci s Nadací O2 bude navíc v tramvaji volná wifi síť. „Nadace O2 podporuje Linku bezpečí již od jejího založení. Moc rádi jsme se proto přidali i k této kampani. Ve speciální tramvajové lince nabízíme volnou wifi, takže online platba pro Linku bezpečí bude pro cestující ještě snadnější,“ vysvětluje Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2. 

„Jsme rádi, že obce, města a kraje do nás opakovaně vkládají důvěru. I díky tomu jsme největším poskytovatelem systémů, které umožňují pohodlné a bezpečné bezkontaktní platby ve veřejné dopravě po celém Česku. Každý měsíc se takto prodá přes milion jízdenek. V pražské MHD se od plošného vybavení tramvají bezkontaktními terminály počty nákupů neustále zvedají. V měsíci srpnu bylo bezkontaktně nakoupeno rekordních téměř 280 tisíc jízdenek,“ doplnila Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace.

„Chceme s DPP co nejvíce přispívat k tomu, aby Praha patřila mezi chytrá města, kde se obyvatelé i návštěvníci cítí dobře. To lze díky dobře fungující, spolehlivé a moderní MHD. Proto do ní postupně zavádíme technologie, které cestující co nejlépe obslouží a cestu jim zpříjemní či ulehčí. Letos jsme naistalovali platební terminály pro bezkontaktní nákup jízdenek do všech tramvají a stanic metra a chystáme se na autobusy. Výběrové řízení na bezkontaktní terminály v autobusech DPP jsme vyhlásili před necelým týdnem, vítěz by měl být znám do konce října a smlouva s ním podepsána do konce roku. Proces instalace do téměř 1200 autobusů jsme se snažili zkrátit na minimum, potrvá zhruba 6 měsíců. Od letních prázdnin příštího roku by tak cestující měli mít možnost si zakoupit jízdenku bezkontaktně kartou ve všech prostředcích pražské MHD,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva DPP Petr Witowski. „Obliba bezkontaktního nákupu jízdenek přímo v dopravních prostředcích DPP od jeho zavedení prudce roste. Zatímco v květnu, což byl první celý měsíc provozu bezkontaktních terminálů v celé tramvajové síti DPP, jsme tímto způsobem prodali v tramvajích necelých 158 tisíc jízdenek, v srpnu to bylo již téměř 280 tisíc, tj. o téměř 80 % více. Pokud započteme prodeje ve stanicích metra a na lanovku v pražské zoo, v srpnu jsme prodali prostřednictvím bezkontaktních terminálů celkem téměř 370 tisíc jízdenek za bezmála 12,5 milionů Kč a od letošního dubna téměř 1,1 milionu jízdenek za více než 34,1 milionů Kč. Věříme, že se zavedením terminálů v autobusech se počtem prodaných jízdenek bezkontaktně na konci příštího roku přiblížíme 5 milionům.“

Kampaň na podporu Linky bezpečí potvá do konce prosince a připojit se a přispět může každý z nás ZDE


Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Představení kampaně pomoci Lince bezpečí (zleva) Petr Hutla, Michaela Lhotková, Regina Jandová a Petr Witowski
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
ČSOB kampaň odstartovala ve čtvrtek 12. září u své centrály v Radlické ulici v Praze
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Jen prostřednictvím plateb kartou v tramvajích by mohla Linka bezpečí získat od ČSOB nejméně 200 000 Kč.
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
V Praze byly bezkontaktní platby ve všech tramvajích spuštěny letos v dubnu (oranžový terminál od společnosti Mikroelektronika v pozadí). Od té doby se počty nákupů neustále zvedají. V srpnu bylo bezkontaktně nakoupeno rekordních téměř 280 tis. jízdenek.
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Podpořit Linku bezpečí mohou cestující také příslušnou částkou jednoduše naskenováním QR kódu uveřejněného v tramvajích
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Z každé platby kartou v pražských tramvajích půjde část na podporu Linky bezpečí
Podpořit Linku bezpečí můžete prostřednictvím webových stránek