Další krok pro e-mobilitu v Daimler Buses

Daimler Buses vybavil svou továrnu na výrobu autobusů v Mannheimu centrální nabíjecí stanicí pro elektrické autobusy eCitaro. Nabíjet je lze kabelem i pantografy.
Daimler Buses vybavil svou továrnu na výrobu autobusů v Mannheimu centrální nabíjecí stanicí pro elektrické autobusy eCitaro. Nabíjet je lze kabelem i pantografy.
Daimler v tiskové zprávě upozorňuje na zvláštnost této nabíjecí stanice, nabíjecí zařízení jsou zavěšena ve výšce přibližně pěti metrů nad zemí. Stanice slouží k nabíjení eCitaro jako součást výrobního procesu před dodáním zákazníkům. Kromě toho lze zkoušet nové technologie, jako je správa nabíjení, nové komunikační protokoly, nový hardware pro nabíjení pomocí kabelu nebo pantografu namontovaného na střeše. Infrastrukturu lze podle potřeby upravit.

Nabíjecí stanice je kompatibilní se všemi běžnými nabíjecími technologiemi: 150 kW kabelové nabíjení, 300 kW rychlé nabíjení pomocí pantografu a 300 kW rychlé nabíjení pomocí trvale nainstalované sady nabíjecích kolejnic na střeše autobusu. V technickém žargonu je posledně jmenovaný označován jako převrácený pantograf. Celkový připojovací výkon nabíjecí stanice je 1,2 megawattů. Kabely jsou zhruba stejně silné jako lidské paže a jsou umístěny v zemi.

Mercedes-Benz se rozhodl instalovat nabíjecí stanici pro eCitaro ve výšce horního patra budovy. Jedná se o nápad, který používá mnoho dopravních společností. Nejenže šetří prostor, ale také chrání před kolizemi při manévrování autobusů a nabíjecí technologií.

Daimler


Další krok pro e-mobilitu v Daimler Buses
Nová centrální elektrická nabíjecí stanice pro Mercedes-Benz eCitaro s plně elektrickým pohonem v továrně v Mannheimu, výkon 1,2 megawattů, čtyři parkovací místa pro nabíjení kabelem, pantografem a kolejnicí.
Další krok pro e-mobilitu v Daimler Buses
Další krok pro e-mobilitu v Daimler Buses