ATM Milano směřuje k úplné elektrifikaci

Jako první přijedou nové trolejbusy od Solaris. Tendr na 80 tramvají vyhrál Stadler. O dodavateli 250 ebusů se rozhodne v březnu.
Jako první přijedou nové trolejbusy od Solaris. Tendr na 80 tramvají vyhrál Stadler. O dodavateli 250 ebusů se rozhodne v březnu.
ATM Milan se do roku 2030 zaměří na elektrickou energii. Tento cíl se nedá splnit jen konverzí celé autobusové flotily (1200 vozidel) na autobusy s nulovými emisemi. Výběrové řízení na 250 elektrických autobusů právě probíhá, nabídky podaly Solaris a Mercedes. Potvrzení kontraktu se očekává v březnu.

Součástí plánu ATM je také obnova trolejbusové flotily (část z 80 kloubových bateriových trolejbusů Trollino Solaris má být dodáno asi v polovině roku) a příjezd nových tramvají poslední generace od Stadler Rail Valencia S.A.

Tendr na nové tramvaje byl uzavřen podpisem šestileté rámcové dohody, 50 vozidel je určeno pro městskou dopravu a 30 pro meziměstskou. První část 30 obousměrných tramvají má být dodána během dvou let. Vozidla s délkou 25 metrů budou nízkopodlažní, vybavená klimatizací a kamerovým systémem. Nové tramvaje Tramlink S3 Leo budou také vybavené řadou bezpečnostních systémů.

SustainableBus


ATM Milano směřuje k úplné elektrifikaci
V Miláně už jezdí více než dvacet elektrických autobusů Solaris. Brzy je doplní trolejbusy od stejného výrobce.