Komunikační kampaň #CestujBusem
Cílem kampaně je propagace autobusové dopravy

Dopravní skupina 3CSAD v rámci letošního Evropského týdne mobility spustila novou komunikační kampaň, jejímž cílem bude v následujících měsících veřejnosti prezentovat prospěšnost a výhody městské a příměstské autobusové dopravy.
Dopravní skupina 3CSAD v rámci letošního Evropského týdne mobility spustila novou komunikační kampaň, jejímž cílem bude v následujících měsících veřejnosti prezentovat prospěšnost a výhody městské a příměstské autobusové dopravy.

Autobusová doprava je neodmyslitelnou součástí udržitelného rozvoje každého města. Hromadná přeprava osob pomáhá optimalizovat silniční provoz ve městě i například problémy s parkováním. Dobré důvody, proč preferovat autobusovou dopravu bude dopravní skupina 3CSAD prezentovat na vizuálech, které se v následujících týdnech začnou objevovat ve všech autobusech, autobusových stanovištích a čekárnách.
 
“V následujících týdnech umístíme alespoň jeden dobrý důvod proč cestovat autobusem do každého z našich 350 autobusů na všech linkách ve všech námi obsluhovaných městech. S plakáty kampaně se také veřejnost bude moci setkávat na autobusových stanovištích či v čekárnách,” uvedl Michal Birkáš, manažer marketingu skupiny 3CSAD.
 
Souběžně kampaň běží také na internetu, kde se cestující mohou přímo zapojit sdílením svých fotografií na sociálních sítích. Stačí se vyfotit se zeleno-bílým autobusem 3CSAD a sdílet svou fotografii na svém Facebooku či Instagramu s připojeným hashtagem #CestujBusem.
 
Více informací o kampani lze nalézt na webu 3csad.cz

Zdroj: 3CSAD