Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© Zdeněk Kresa

první z aktuální dodávky, na testovací jízdě po Plzni 30.3.2015 a 1.4.2015. S informacemi ze Škoda Electric. Vozidla do Ostravy jsou vybavena superkapacitory.
první z aktuální dodávky, na testovací jízdě po Plzni 30.3.2015 a 1.4.2015. S informacemi ze Škoda Electric. Vozidla do Ostravy jsou vybavena superkapacitory.
Záběry kloubového vozu doplnil pohotově 1. dubna 2015 Zdeněk Kresa.
Jak uvádí Škoda Electric, v případě dodávky nových vozů pro Dopravní podnik Ostrava, je vozidlo označeno PTTP, jelikož se jedná o doplnění trolejbusů o superkapacitory. Protože se jedná v České republice o první takové vozy, je zároveň nutné provést schválení změny typu vozidla. V Plzni se dále vyrábí prototyp kloubového vozu ŠKODA 27Tr (zachycen následně 1.4.2015 viz titulní foto), který je rovněž vybaven superkapacitory. Celkem bude do Ostravy ve 2. a 3. čtvrtletí letošního roku dodáno 6ks ŠKODA 26Tr a 6 ks ŠKODA 27Tr. V Ostravě bude probíhat kompletace sériových vozů, a to z kapacitních důvodů.

Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy Škoda 26 Tr a Škoda 27 Tr pro Ostravu,
© BUSportál