Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál

s dieselagregátem svižně na okruhu okolo Techmanie.
s dieselagregátem svižně na okruhu okolo Techmanie.
Při návštěvě zahájení provozu rozšířené Techmanie učinila redakce rozpačitý pokus o vylepšení mediální spolupráce na úrovni vedení Škoda Transportation. Následoval pocit vděčnosti za to, že se vůbec něco daří na téma trolejbusů, hybridů a elektrobusů Škoda Electric ve zkostnatělých mantinelech vůbec docílit.

Patrně jako milá pozornost za péči, kterou věnujeme trolejbusům ze Škoda Electric, objevil se při odjezdu jeden z nových testovaných vozů. Trolejbus Škoda 26 Tr Solaris pro bulharský Pleven v režimu s dieselagregátem bylo však velmi náročné za provozu a s překážkami kladenými světelnou signalizací dostihnout. Věříme, že snímky, které jako obvykle poskytneme zahraničním kolegům, uděláme radost jak v Bulharsku, tak i jinde v Evropě a zpětně třeba alespoň ve Škoda Electric a PMDP, jehož "piloti" trolejbusy zajíždějí. Potvrzuje se, že v letošním rekordním roce, kdy Škoda Electric vyrobí asi 360 trolejbusů, nebude přítomnost testovacích trolejbusů ve městě žádnou vzácností.
Dagmar Braunová
První trolejbus ze Škoda Electric pro bulharský Pleven (v klasickém trolejbusovém režimu)

Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál
Z plzeňského polygonu: Pleven v beztrolejovém provozu
© BUSportál