Zeptali jsme se španělského nástavbáře Irizar na jeho exportní politiku

pro trhy střední a východní Evropy v souvislosti s aktivitami v západní Evropě.
pro trhy střední a východní Evropy v souvislosti s aktivitami v západní Evropě.
Jak uvedla tisková zpráva Irizaru, pro Belgii, Luxemburg, Nizozemí, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Švédsko, Norsko a Finsko se obchodním zástupcem pro prodej integrálních vozidel (vozidla stavěná bez podpory celých podvozků a osazená motory DAF) stává společnost DV Bus & Coach. Proto se BUSportál zajímal, jak to vypadá s politikou Irizaru zejména u nás. Gotzon Gomez Sarasola ze společnosti Irizar k tématu uvedl:
Nabízíme vozidla na podvozcích Scania nebo Volvo a stejně tak integrální.
Máme svoje distributory v Rumunsku (Irizar Romania) a Polsku (dealer DAF Wanicki)
Prodáváme svoje vozidla prostřednictvím importérů Scania v případě využití podvozku Scania: Polsko, Česká republika a další.
Prodáváme svoje vozidla prostřednictvím importérů Volvo v případě využití podvozku Volvo: Česká republika a další.
Ve střednědobém výhledu neplánujeme změny.

Dagmar Braunová
Na prvním obrázku jsou dva Irizary v českém prostředí - vlevo s podvozkem Volvo, vpravo na Scanii. Na dalších záběrech je patrně, že integrální Irizary posilují v designu vlastní značku - na místě emblému podvozku (u nás Volvo a Scania, v exotičtějčích destinacích se objevují i Irizary na jiných podvozcích) je "hokejka" Irizaru a nad tím nápis, obojí i na zádi. Malá tabulka vlevo oznamuje "Powered by DAF".
BUSWORLD 2013: Španělé - Irizar, ...

Zeptali jsme se španělského nástavbáře Irizar na jeho exportní politiku
© BUSportál
Zeptali jsme se španělského nástavbáře Irizar na jeho exportní politiku
Busworld 2013 © BUSportál