Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál

Z návštěvy nových prostor v pražských Stodůlkách a o plánech zejména pro letošní rok. První autobus standardní velikosti v nabídce. 10 let na českém trhu.
Z návštěvy nových prostor v pražských Stodůlkách a o plánech zejména pro letošní rok. První autobus standardní velikosti v nabídce. 10 let na českém trhu.
Společnost TURANCAR CZ, výhradní dovozce malokapacitních autobusů značky ISUZU (turecký karosář a japonské motory), působí na českém trhu již 10 let. Za tu dobu značka ISUZU na našich silnicích zdomácněla. K destiletému jubileu značky v ČR se letos přidává i 30 let samotné společnosti závodu Anadolu ISUZU v Turecku.
ISUZU je celosvětově uznávaná japonská značka, která v roce 2016 oslaví 100 let od zahájení výroby prvních automobilů. Jméno ISUZU získala automobilka v roce 1933 po stejnojmenné řece, která protéká městem Ise. Písmena v logu znázorňují tekoucí řeku v barvě vycházejícího slunce. Značku ISUZU proslavily zejména lehké nákladní automobily řady N a dieselové motory s roční produkcí 1,2 miliónů kusů.
Ve společnosti TURANCAR CZ působí od samého počátku Viktor Wiesner, v posledních letech jako jednatel. Patrně správně se domníváme, že i spolupráce redakce BUSportálu s TURANCAR CZ se datuje nedlouho po založení firmy a že možná máme i desetileté jubileum vzájemné spolupráce.

"Uplynulých deset let určitě nebyla žádná nuda, je to úplně stejné jako v každém jiném podnikání, jednou jste nahoře, podruhé dole. V tomto byznysu se hodně odráží ekonomické podmínky a celková atmosféra ve společnosti. Když lidé nemají peníze, šetří, necestují a dopravci poté nekupují nové autobusy. Díky tomu, že na českém trhu působíme již poměrně dlouho, naučili jsme se krizím a nástrahám při prodeji autobusů docela úspěšně odolávat, " říká Viktor Wiesner a dodává: "Nejlepší pro nás byly roky 2006 – 2007, kdy do České republiky přicestovalo nejvíce zahraniční turistů a dařilo se hlavně incomingovým cestovkám, které od nás autobusy nakupovaly. Prodávali jsme více jak dvacet autobusů za rok, což je v našem sektoru dobrý počin. Naopak slabé, podobně jako i v jiných oborech, byly pro nás roky 2009 – 2011. Nyní cítíme, že se situace mění k lepšímu, rok 2013 pro nás skončí v černých číslech s prodanými 12 novými autobusy."

Přelomem pro firmu bylo v úvodu roku přestěhování servisního střediska, kde je pro zákazníky vytvořeno komplexní zázemí zákaznických služeb, opravárenské kapacity a skladu. Nové servisní centrum, kde jedině je možné nastavit optimální parametry pro jejich spolehlivý provoz, přispěje bezesporu k dobré kondici provozovaných vozidel. Velkou předností je dlouhodobě sklad náhradních dílů v celkové hodnotě více než pět miliónů korun, ze kterého TURANCAR CZ zásobuje klienty nejen z celé České republiky, ale i ze zahraničí.

TURANCAR CZ si chce udržet dobré postavení na trhu v segmentu malokapacitních autobusů a posílit prodejní aktivity v nových oblastech v Čechách a na Moravě. V letošním roce nabídneTURANCAR CZ zákazníkům nové modely s motory Euro VI u autobusů NOVO a Turquoise a také představíme v Čechách úplně nový autobus VISIGO Euro VI s motorem Cummins s výkonem 250 koní. Jde o autobus s novou koncepcí konstrukce skeletu s umístěným motorem v zadní části. Délka nového VISIGO bude 9 metrů s kapacitou až 39 cestujících.

VISIGO viz:
BUSWORLD 2013: Turečtí karosáři: Anadolu Isuzu, ....
Kromě zmiňovaného modelu VISIGO Euro VI 2014 představí TURANCAR CZ i nové autobusů NOVO, Turquoise a Citi Euro VI, a to nejen prostřednictvím veletrhů a výstav - na začátku roku GO v Brně a Holiday World v Praze, na podzim tradiční Czechbus v listopadu v Praze. "Naším hlavním cílem je udržet vzestupný trend při prodeji nejen samotných autobusů, ale i náhradních dílů. Jedním z cílů je proniknout s našimi autobusy i do jiných oblastí, než je samotná turistika. Podobně jako tomu je v okolních zemích, chceme prodávat i autobusy školní a pro vnitropodnikovou dopravu, případně i městské a příměstské. V současnosti je pro nás nepříjemný současný nízký kurz koruny, který zvyšuje finální cenu autobusů pro naše zákazníky. To vede dopravce k nákupu ojetin místo omlazení novými vozy, " říká Viktor Wiesner.

Malokapacitní autobusy ISUZU vhodně doplňují nabídku mezi kapacitně menšími vozy a klasickými dvanáctimetrovými autobusy. Autobusy jsou vyráběny ve velkých sériích a pouze v několika modifikacích, což zaručuje standardně velmi dobrou kvalitu a ekonomický provoz za přiměřenou cenu.

Zdroj: TURANCAR CZ

Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Viktor Wiesner. Foto TURANCAR CZ
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum © BUSportál
Na návštěvě u TURANCAR CZ, prodejce malokapacitních autobusů ISUZU
Nové zákaznické centrum. Foto TURANCAR CZ