BUSportál v této rubrice uveřejnil příspěvek čtenáře Filipa Drápala Pan Hofmann dělá ostudu ostatním dopravcům . Dále jsme oslovili všechny krajské úřady a MHMP, aby se k této dopravní společnosti vyjádřily. Odpovědi tak, jak přicházejí, uveřejňujeme v článku Hofmann GmbH, licence, krajské úřady-nástroje a možnosti cestujících a institucí.

Jan Hofmann několikrát telefonoval redakci a byl opakovaně vyzván, aby se písemně k události uvedené v materiálu "Pan Hofmann dělá ostudu ostatním dopravcům" vyjádřil. Výsledkem tohoto snažení byl nakonec několikastránkový e-mail, který při osobní návštěvě redakce 3.2.2005 Jan Hofmann odmítl autorizovat svým podpisem. Součástí tohoto e-mailu je i odstavec, který se popisované události týká. Tuto část bez jakýchkoliv úprav uveřejňujeme. Ostatní materiál, který s touto událostí nesouvisí, redakce uveřejňovat nebude. Jan Hofmann redakci upozornil, že materiál uveřejní v jiném médiu. V tom mu samozřejmě nemůžeme bránit.

Doslovné znění odstavce z materiálu Jana Hofmanna obdrženého 2.2.2005

"K blábolům pana Drápala, například na téma , že devět spojů z deseti na lince Praha- Jemnice s odjezdem v neděli ve 12.30 nejezdí , mohu jen říci to, že toto není pravda, což lze doložit i zjištěními dispečera DP na stanovišti Praha- Roztyly. Kritického dne jsme opravdu nejeli a to proto, že jsem byl s vysokými teplotami upoután na lůžko a najatý náhradní dopravce bus nepřistavil, neboť sehnal jiný kšeft a na mne se vykašlal. Vím, že toto není argument pro nejetí linky, avšak jako osoba ve čtyřícítce horečce jsem mohl těžko něco změnit. To , že jsem měl vypnutý telefon, když jsem v podstatě z horečky blbnul a nemohl mluvit pro akutní bolesti v krku, snad pochopí i ten nejzavilejší nepřítel. Bohužel ne pan Drápal. V pátek před tím jsem opravdu s někým okolo 18 hodiny hovořil. Byl jsem v té době s akutní horečkou a současně zimnicí u lékaře v nemocnici. Čekal jsem před ordinací a telefonát jsem přijal s upozorněním, že jsem v nemocnici, avšak pokusím se zjistit, co mohu pro cestující udělat. Volal jsem ihned dozorčího při vjezdu a odjezdu ÚAN Florenc, který mi sdělil, že můj autobus na odjezd směr Nová Bystřice přistaven byl. Byl jsem z toho zmaten a volal jsem tedy řidiče, který mi sdělil, že normálně jede a má ve voze poměrně hodně cestujících. Vžijte se do situace , kdy čekám na přijetí u lékaře, mám čtyřicítku horečku a řeším nejetý spoj. Zavolal jsem tedy stěžovateli a oznámil mu, že celou záležitost si neumím vysvětlit, neboť autobus dle dispečinku ÚAN Florenc do nádraží vjel a podle řidiče je již skoro 50 km od Prahy. Následně jsem zjistil, že selhal lidský faktor, tedy můj řidič, který odbavil zcela jiné cestující na zcela jiném nástupišti.Prostě v horečkách jsem nebyl schopen eliminovat neočekávanou blbost, kterou udělal můj bývalý zaměstnanec.Cestujícím jsem se tedy omluvil cestou pana ředitele Zdobnického, který mi v pondělí volal a měl značný problém mne po hlase vůbec poznat. Omlouvám se i já touto cestou."
Pozn. redakce : Pan Zdobnický je ředitelem firmy ČSAD SVT Praha, s.r.o., která provozuje předprodejní systém AMSBUS. Cestujícím, kteří si zakoupili místenky s jízdenkou na dotčený spoj JUDr.Jana Hofmanna, bylo umožněno jízdní doklady v pokladnách AMSBUS beze srážky vrátit místo uplatňování reklamace u dopravce.